Medianini aduti


 

S celostim pristopom in partnerskim sodelovanjem pravilno zaznamo naročnikove potrebe in poiščemo rešitve za implementacijo trženjskih ciljev in strategij ...





TGI - Target Group Index

  TGI (Target Group Index) je eno izmed redkih multifunkcijskih orodij, namenjeno osnovnim potrebam podjetij po raziskavah potrošnikov, trga in konkurence. Prednosti TGI so hitro in fleksibilno odgovarjanje na marketinška vprašanja. Hkrati pa za uporabnike predstavlja strateško in taktično orodje, saj omogoča najbolj natančen in kompleksen opis značilnosti ciljnih skupin.


IBO - Investiranje blagovnih znamk v oglaševanje

  Mediana IBO je orodje za pregled investiranja blagovnih znamk v oglaševanje. Pponuja informacije o bruto vrednosti sredstev, ki jih je oglaševalec investiral v oglaševanje. Raziskavo izvajamo kontinuirano vsakodnevno od januarja 1994.


RM - Dnevno spremljanje poslušanosti radia

  Radio je medij, ki ga na Mediani raziskujemo že ves čas odkar delujemo, to je od leta 1992. Najprej smo merjenje slovenskih radijskih postaj izvajali v sklopu multimedijske raziskave, od leta 2000 naprej pa ga raziskujemo v specializirani raziskavi, Mediana RM.


SM - Preglednica slovenskih medijev

  Mediana SM predstavlja najobširnejšo preglednico delujočih medijev v Sloveniji. Na Mediani bienalno pripravljamo
najbolj ažurne podatke o medijih vse od leta 1992.
Preglednica ponuja najpreglednejši, sistematiziran in najbolj ažuren nabor vseh slovenskih delujočih medijev.
Poleg osnovnih podatkov so na voljo predstavitve posameznih medijev, ki omogočajo, da medije spoznate
drugače kot pa zgolj skozi številke.


AMF - Adriatic Market Facts

  Publikacija v angleškem jeziku, ki vsebuje splošne podatke o štirih državah ter podrobnejše podatke o slovenskem, hrvaškem in srbskem trgu.
Adriatic Market Facts je publikacija na 164 straneh, v kateri smo objavili značilnosti potrošnikov ter osnovne
demografske in ekonomske kazalnike o Sloveniji, Hrvaški, Bosni in Hercegovini ter Srbiji.


PANEL

  Spletne trženjske raziskave so v sodobnem svetu čedalje bolj priljubljeno orodje za hitro in učinkovito zbiranje
podatkov. Spletne raziskave predstavljajo prihodnost v trženjsko-raziskovalni industriji, saj omogočajo, da se na hiter
in učinkovit način zberejo potrebne informacije.


Touchpoints

 

Celostno raziskovanje potrošnika

Touch Point (točka dotika) predstavlja vsakršen stik potrošnika z blagovno znamko in vse, kar je povezano s tem.
Uporaba blagovne znamke predstavlja najpomembnejšo točko dotika, ostale pa so oglasi za blagovno znamko, PR članki, spletna stran, prodajno mesto, sponzorstvo … Merjenje točk dotika se nanaša na spremljanje in učinkovitost različnih komunikacijskih kanalov, skozi katere prihaja potrošnik v stik s posamezno blagovno znamko.



Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali izborom opcije "se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "se ne strinjam".
Ne strinjam se