Mediana IBO - AdEx oz. investiranje blagovnih znamk v oglaševanje



Mediana IBO je orodje za pregled investiranja blagovnih znamk v oglaševanje. Mediana IBO ponuja informacije o bruto vrednosti sredstev, ki jih je oglaševalec investiral v oglaševanje. Raziskavo izvajamo kontinuirano vsakodnevno od januarja 1994.



Poleg podatka za posamezno blagovno znamko vsebina Mediana IBO ponuja podatke o:

  • Vrednosti slovenskega oglaševalskega trga
  • Vrednosti oglaševalskega bruto prometa medijev
  • Bruto vrednosti oglaševanja blagovnih znamk
  • Bruto vrednosti oglaševanja oglaševalcev
  • Bruto vrednosti oglaševanja po vrstah in enotah medijev

Podatki omogočajo pregledovanje in evalviranje medijskih planov in njihovo korektno izvedbo, primerjanje vložka oglaševalske akcije z uspešnostjo te, na voljo pa je tudi arhiv oglasov.


Bruto vrednost oglaševanja je razdeljena glede na glavne oglaševalske kanale, kot so:

  • Dnevniki
  • Priloge dnevnikov
  • Časopisi
  • Revije
  • Televizijski programi
  • Mediji na prostem
  • Kinematografi
  • Internet
  • Vloženke v tiskanih medijih
  • Mobilni marketing in
  • Radio


Kako poteka spremljanje oglasov

  • Vsak objavljen oglas je ovrednoten po ceni, navedeni v uradnem ceniku medijske enote, veljaven v tekočem mesecu; agencijski/količinski popusti niso upoštevani
  • Evidentirana objavljena oglasna sporočila so združena na skupni imenovalec – vrednost izražena v EUR


Podatki o vrednosti oglasnih sporočil so razvrščeni glede na:

  • Panogo podjetja
  • Skupine in nadskupine izdelkov
  • Tip medija
  • Časovne periode
  • Individualne potrebe naročnika


Predstavitev rezultatov v računalniškem programu

  • Podatki raziskave Mediana IBO so na voljo v posebej zasnovanem računalniškem programu, ki omogoča:
    • pregled vseh podatkov v numerični in grafični obliki.
    • poleg pregleda bruto vrednosti oglaševanja, program omogoča izračunačun ocene neto vrednosti po blagovnih znamkah in
    • pregled dosegov vseh vrst medijev (televizija, tisk, internet, mediji na prostem, kinematografi).
  • Uporabniški program omogoča poljubno nastavljanje parametrov (izbira različnih skupin izdelkov, založnikov, medijev in časovnega obdobja)
  • Vse izračune je mogoče shraniti, kar omogoča hitrejši dostop do podatkov ob vsaki naslednji rabi
  • Možnost izvoza podatkov v druga orodja (Microsoft Excel, Adobe Reader), kjer je mogoče rezultate izračunov dodatno obdelovati ali oblikovati

Če želite izvedeti več o projektu ali ga naročiti kliknite tukaj.


Kontaktna oseba:

Irena Setinšek
Izvršna direktorica
Tel: 01 23 45 160
Fax: 01 23 456 176
E-pošta: irena@mediana.si
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali izborom opcije "se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "se ne strinjam".
Ne strinjam se