Kaj je TGI - indeks ciljnih skupin




TGI (Target Group Index) je eno izmed redkih multifunkcijskih orodij, namenjeno osnovnim potrebam podjetij po raziskavah potrošnikov, trga in konkurence. Prednosti TGI so hitro in fleksibilno odgovarjanje na marketinška vprašanja. Hkrati pa uporabnikom predstavlja strateško in taktično orodje, saj omogoča najbolj natančen in kompleksen opis značilnosti ciljnih skupin.


Pri raziskavi TGI gre za odkrivanje uporabe blagovnih znamk in nakupnih navad v gospodinjstvih. Poleg tega so zbrani še podatki o medijski izpostavljenosti, demografiji in življenjskih stilih respondentov (katere teme v medijih jih zanimajo, s katerimi dejavnostmi se ukvarjajo in s katerimi stališči se strinjajo). Pri raziskavi TGI pridobimo »single source« vir podatkov tako v Sloveniji kot tudi globalno. To pomeni, da isti respondent odgovarja tako na vprašanja o blagovnih znamkah, ki jih najbolj pogosto uporablja, kot tudi o televizijskem in radijskem programu, ki ga spremlja; časnikih in revijah, ki jih bere; o temah zanimanja itd. Nato pa te podatke za poljubno izbrano ciljno skupino lahko križamo z različnih zornih kotov.

TGI ima neprecenljivo vrednost za oglaševalce ter za oglaševalske agencije in medije. Oglaševalci bodo namreč na podlagi TGI raziskave lahko natančno definirali ciljno skupino in jo spoznavali; agencije bodo dobile odgovor na to, katerim medijem so uporabniki oglaševanega izdelka dejansko izpostavljeni in spoznavali različne trge; mediji pa bodo videli kdo in kakšni so njihovi bralci.

Izdelčne skupine, po katerih sprašujemo, pokrivajo področja prehrane, toaletnih izdelkov, kozmetike, lekarništva in zdravstva, pijač, tobačnih izdelkov, avtomobilizma in motociklizma, počitnic in potovanj, gospodinjskih aparatov in opreme, pohištva, oblačil, obutve, hišnih ljubljenčkov, športne opreme, igrač in iger, računalnikov, telefonije in še bi lahko naštevali.

Podatki iz vsakokratne raziskave so na voljo v programski opremi, ki predstavlja enostavno, fleksibilno in izredno močno marketinško orodje.

TGI odgovarja na vprašanja:

  1. Koga ciljati? Demografija / uporaba blagovne znamke.
  2. Kako se jim približati? Kanali komuniciranja.
  3. Kako jih zajeti? Življenjski stili.
  4. Kakšno je stanje na trgu? Ocena tržnega deleža in potenciala.

Če želite izvedeti več o projektu kliknite sem.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali izborom opcije "se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "se ne strinjam".
Ne strinjam se