Kdo uporablja TGI?



Skrbniki blagovnih znamk, njihove kreativne, medijske, oglaševalske agencije in mediji uporabljajo TGI za razvijanje učinkovitejših marketinških strategij in oglaševalskih kampanj.


Na vseh trgih je TGI visoko cenjen vir neodvisnih, visoko kakovostnih, dinamičnih in učinkovitih informacij, pridobljenih iz enotnega vira.


Kako lahko agencije uporabljajo TGI?

  1. Za pridobivanje naročnikov
  2. Za profesionalno podporo naročnikom
  3. Za medijsko načrtovanje / načrtovanje komuniciranja
  4. Za strateško načrtovanje in sprejemanje strateških odločitev

Kako lahko mediji uporabljajo TGI?

  1. Za trženjske in prodajne aktivnosti svojih naročnikov
  2. Za pridobivanje stikov z agencijami
  3. Za strateško načrtovanje in sprejemanje strateških odločitev
  4. Velikost trga in struktura (branost in spremljanje ostalih medijev)
  5. Kako se (re)pozicionirati (primerjava s konkurenti, ugotavljanje tržnih praznin)
  6. Kako se neposredno tržiti (dosegi, povprečna frekvenca, GRP, prihodki, CNT ...)
  7. Kako komunicirati (prikrojeno komuniciranje ciljnemu občinstvu)
  8. Kaj oglaševati (delež uporabe izdelkov 5.500 BZ med bralci različnih edicij)

Kako pa upravljalvci bagovnih znamk?

  1. Za marketinške in prodajne aktivnosti
  2. Za komuniciranje z upravo v podjetju in z brand managerji, oglaševalsko in medijsko agencijo ter z mediji
  3. Za zmanjšanje napačnih investicij sredstev, namenjenih oglaševanju
  4. Iskanje tržnih niše za nove izdelke
  5. Lažje načrtovanje poslovne strategije
  6. Načrtno doseganje ciljnih javnosti
  7. Pozicioniranje blagovnih znamk
  8. Izvajanje primernih komunikacijskih strategij
  9. Izvajanje učinkovitih marketinških strategij
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali izborom opcije "se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "se ne strinjam".
Ne strinjam se