Posebnost Mediana TGI



V Mediana TGI so zbrani podatki o anketirancih iz različnih vidikov. Ti namreč niso vprašani le po uporabi izdelkov in blagovnih znamk, pač pa tudi po njihovih aktivnostih v prostem času, uporabi storitev, medijski izpostavljenost, obnašanju, motivih in seveda demografiji. Iz tega sledi, da je možnost uporabe podatkov izredno široka in fleksibilna in tako predstavlja neizčrpen vir možnosti za trženjske analize in segmentacijo, ciljanje in razumevanje potrošnikov.



Socio-demografija


Vsaka spremenljivka ali kombinacija spremenljivk, ki so vključene v Mediana TGI, je lahko analizirana glede na socio-demografske značilnosti. Na voljo so podatki o:
  • Spolu
  • Starosti
  • Dohodku
  • Izobrazbi
  • Regijah
  • Velikosti gospodinjstva
  • Delovni aktivnosti
  • Pripadnosti družbeno ekonomskemu razredu in mnogih drugih značilnostih


Razmišljanje in obnašanje potrošnikov


Poleg podatkov o demografiji Mediana TGI ponuja še drugo, vzročno bolj močno dimenzijo, ki pogojuje obnašanje kupcev in uporabnikov izdelkov ali storitev. Podatki o razmišljanju in obnašanju (znani tudi kot TGI življenjski slog) so lahko zelo močno orodje za segmentacijo trga.

V raziskavo Mediana TGI je vključenih 200 življenjsko-stilskih stališč, ki so oblikovana posebej za merjenje prepričanj in vrednot anketirancev. Ta stališča vključujejo prepričanja o:
  • Medijih
  • Zdravju
  • Potovanjih
  • Pijači
  • Prehrani
  • Okolju
  • Avtomobilih
  • Financah in mnogih drugih sektorjih
Raziskovana stališča so redno ažurirana in na ta način omogočajo primerno in učinkovito segmentacijo trga.

Pridobljene informacije omogočajo edinstven, kvalitativen pogled na kvantitativno pridobljene podatke. Ob pravilni uporabi nudijo podatki o življenjskem slogu veliko bolj močno razlikovalno orodje med ciljnimi segmenti kot same demografske definicije.


Medijska pokritost


Mediana TGI vključuje tudi podatke o medijski potrošnji posameznih segmentov ljudi. Na ta način naročnik podatkov pridobi izredno močno orodje za medijsko načrtovanje, saj Mediana TGI vključuje tako tradicionalne kot netradicionalne medije. Podatki o medijski izpostavljenosti vključujejo:
  • Televizijo (število ur gledanosti, spremljanje domačih in tujih televizijskih programov, spoznavanje gledalcev posameznih TV oddaj)
  • Radio (število ur poslušanosti, doseg, časovni termini, dejavnosti ob poslušanju)
  • Tiskane medije (dosegi in širši krog bralcev, pogostost branja, teme zanimanja v tisku)
  • Kino (pogostost obiskovanja in doseg)
  • Različne medije na prostem (obcestni plakati, oglasi na avtobusih, v lokalih, bencinskih servisih ipd.)
  • Internet (pogostost uporabe, doseg, število ur uporabe, kraj, namen, obiskanost spletnih strani)
  • Direktno pošto (pogostost in način odziva)

Podatki iz raziskave Mediana TGI so prikazani v obliki 17-ih sektorjev, ki vključujejo podatke o 280 izdelčnih ali storitvenih skupinah in znotraj njih 5.500 blagovnih znamkah.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali izborom opcije "se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "se ne strinjam".
Ne strinjam se