TGI dejstva

 

Slovenci smo mobilen narod

marec 2011

Na inštitutu za raziskovanje trga in medijev, Mediana smo iz raziskave TGI ugotavljali kakšni vozniki smo in kakšen odnos imamo do avtomobilov.

Celoten članek si lahko preberete tukaj.

 

Kreditojemalci so »mega« potrošniki?

februar 2011

Na inštitutu za raziskovanje trga in medijev, Mediana smo iz raziskave TGI ugotavljali, kako razmišljajo slovenski kreditojemalci. Ugotovili smo, da so Slovenke in Slovenci, ki imajo stanovanjski kredit so bolj kot ostala populacija nagnjeni k zapravljanju denarja.

Celoten članek si lahko preberete tukaj.

Nas bo Sveti Valentin »omehčal«?

14.2.2011

Trenutkov, ko lahko izkažemo ljubezen tistim, ki jih imamo radi je veliko. Pa vendar je Valentinovo praznik, ko svojih ljubljenih ne smemo pozabiti. Že majhna pozornost, kot je lepa beseda in srčen nasmeh bosta polepšala dan zaljubljencev vsakomur. Kakšen odnos imamo Slovenci do izražanja čustev in kako ljubeči smo pa smo skušali ugotoviti z raziskavo TGI na Inštitutu za raziskovanje trga in medijev, Mediana.

Celoten članek si lahko preberete na zurnal24.si ali tukaj.

Več kot četrtina Slovencev na smučeh

14.2.2011

 

Dobra četrtina, natančneje 26,8 odstotka Slovencev, se redno ali občasno podi po belih strminah, so ugotovili na Inštitutu za raziskovanje trga Mediana , kjer so ekskluzivno za revijo Moje finance izdelali profil slovenskega smučarja.

Celoten članek si lahko preberete na spletni strani časnika Finance ali tukaj.

Mamice oblegajo internert

januar 2011

Na Inštitutu za raziskovanje trga in medijev, Mediana smo iz raziskave TGI ugotovili, da so slovenske mamice »hiper« potrošnice interneta.

Celoten članek si lahko preberete tukaj.

Ali je rigoroznost v zakonodaji potrebna, da bi rešila življenja?

11.11.2010

 

Ker se nam v bližnji prihodnosti obetajo štirje novi zakoni na področju cestno prometnih predpisov, in sicer zakon o voznikih, zakon o motornih vozilih, zakon o javnih cestah in zakon o prometnih pravilih, smo na Inštitutu za raziskovanje trga in medijev, Mediana pridobili podatke o odnosu voznikov do pitja alkoholnih pijač.


Celoten članek si lahko preberetena spletni strani časnika Finance ali tukaj.

Brez mobilnega telefona mi živeti ni


Mobilni telefon je za večino slovenske populacije postal domala vsakodnevni spremljevalec in marsikdo, si najbrž ne predstavlja življenja brez te naprave.

Celoten članek si lahko preberete tukaj.

V JAR s pomočjo nagradne igre… Ali si kupci tega res želijo?


Zanimalo nas je, kakšen delež prebivalk in prebivalcev Slovenije ve, da bo prvenstvo potekalo v JAR. Rezultati so pokazali, da približno vsak deseti moški in slaba tretjina žensk ne ve, kje se bo odvijalo svetovno prvenstvo.

Celoten članek si lahko preberete tukaj.

Svetovni dan telekomunikacij

17.5.2009

Konstantni razvoj telekomunikacij je izjemno pomemben za razvoj naše družbe in ekonomije, zato tudi obeležujemo 17. maj kot svetovni dan telekomunikacij. V ta namen smo na Inštitutu za raziskovanje trga in medijev, Mediana, na izbrano temo pripravili nekaj podatkov.

Celoten članek si lahko preberete tukaj.

Starejši ljudje bolj skrbijo za svoje zdravje

16.10.2011

Mladi Slovenci se večinoma ne obremenjujejo z zdravo hrano in z umetnimi prehranskimi dodatki. Obroke večkrat naročajo prek telefona, ne branijo se tujih jedi in si večkrat privoščijo prigrizke.

Celotna članeka si lahko ogledate na siol.net in dnevnik.si.

Pri avtomobilu stavimo na ceno, ekologija nas ne zanima

september/oktober 2009

Slovence sicer skrbi onesnaženost okolja, a pri nakupu avtomobila njegova poraba ostaja najmanj pomemben dejavnik.

Celoten članek si lahko preberet na spletni strani časnika Finance ali tukaj.

Vsako leto drugam

23.9.2009

Slovenci vse več dopustujemo. Večinoma se odpravimo v Istro in Kvarner, največkrat pa letimo v Afriko, Grčijo, Veliko Britanijo in Španijo. Najbolj pomembna pri izbiri turistične destinacije je cena.

Celoten članek si lahko preberete tukaj.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali izborom opcije "se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "se ne strinjam".
Ne strinjam se