Medianin spletni PANEL



Spletne trženjske raziskave so v sodobnem svetu čedalje bolj priljubljeno orodje za hitro in učinkovito zbiranje podatkov. Spletne raziskave predstavljajo prihodnost v trženjsko-raziskovalni industriji, saj omogočajo, da se na hiter in učinkovit način zberejo potrebne informacije.



Prednosti spletnih raziskav so predvsem v:

  • Možnosti prikaza multimedijskih vsebin (slik, posnetkov…)
  • Večji hitrosti zbiranja podatkov
  • Hitrem dostopu do zbranih podatkov
  • Možnosti zastavljanja bolj kompleksnih vprašanj
  • Večji stopnji odzivnosti respondentov (možnost izpolnitve vprašalnika v času, ki je najugodnejši za respondenta)
  • Možnosti doseganja specifičnih družbenih skupin, ki so s klasičnimi načini anketiranja težje dosegljivi (aktivni in dinamični segment populacije ter vodilni delavci, ljudje z višjimi prihodki,…)


Poleg prednosti, ki jih imajo spletne raziskave za naročnika, predstavljajo tudi primernejšo obliko anketiranja za responenta, saj jim omogočajo:

  • Da anketni vprašalnik izpolnijo, ko jim najbolj ustreza
  • Z izpolnjevanjem lahko kadarkoli prenehajo in na isti točki vprašalnika nadaljujejo, ko jim čas dopušča (npr. naslednji dan)
  • Lažje razumevanje kompleksnih vprašanj
  • Nagrajevanje

Naše izkušnje kažejo, da uporabniki zelo radi rešujejo interaktivne ankete, ki omogočajo prikaz fotografij in videoposnetkov.



Naš panel omogoča:

  • Izvedbo širokega spektra študij v različnih panogah
  • Hitro zbiranje podatkov med splošno populacijo in dostop do teh
  • Izvedbo raziskave znotraj ciljnih skupin z nizko stopnjo razširjenosti oz. tistih, ki jih je težko “najti”

Mediana razpolaga z lastnim panelom, ki vključuje skoraj 8.000 panelistov, ki so privolili v sodelovanje v spletnih raziskavah.


Potek raziskav

  • Vsak panelist prejme individualno povabilo na svoj elektronski naslov
  • Pred pričetkom izpolnjevanja vprašalnika panelist prejme obvestilo o dolžini vprašalnika
  • Panelisti izpolnjujejo anketni vprašalnik do roka, ki je predviden za zaključek raziskave; vprašalnik lahko rešujejo v delih oz. takrat, ko jim to ustreza.

Če želite izvedeti več o projektu ali ga naročiti kliknite tukaj.


Kontaktna oseba:

Katja Zužič
Vodja spletnih raziskav
Tel: 059 232 165
Fax: 01 23 45 176
E-pošta: katja@mediana.si
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali izborom opcije "se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "se ne strinjam".
Ne strinjam se