Aktualno

<< < 1 2 3 4 > >>
 

So ribje konzerve res hitra tolažba za samske?

16.05.2016
V lanski poletni sezoni je bilo v medijih objavljeno, da turisti in mladi upokojenci v dalmatinskih trgovinah pri krajah največkrat izmaknejo konzerve, in to blagovne znamke Delamaris. Tudi to na nek način kaže na moč blagovne znamke. V tem članku prikazujemo nekaj preverjenih dejstev iz raziskave TGI, v kateri po svetu letno sodeluje 700.000 anketirancev, v Sloveniji pa 4000.

Za podrobnejši pregled nad trgom ribjih konzerv kliknite tukaj.
 
 

Slovenija naklonjena papežu Frančišku

24.03.2016
54 % svetovnega prebivalstva je papežu Frančišku naklonjenih. 12 % mu ni naklonjenih, 34 % anketiranih pa se ni znalo opredeliti.

Slovenija je po naklonjenosti papežu v svetovnem merilu na visokem 14. mestu (73 % naklonjenost).


Objavljamo izsledke mednarodne raziskave WIN Gallupa in Mediane, ki razkriva, da se Slovenija uvršča med države z visoko naklonjenostjo papežu Frančišku.

 
 

V svetu je mnenje o priseljevanju deljeno

18.03.2016
Slovenija sodi med države, ki so priseljevanju manj naklonjene. Izmerjena neto podpora priseljevanju v Sloveniji je -55 %. Kar 72 % vprašanih Slovencev priseljevanje tujih delavcev ocenjuje negativno in le 17 % pozitivno.

Podobno negativno Slovenci ocenjujejo morebitno pomoč naše države prebežnikom, ki prihajajo z Bližnjega vzhoda. 37 % jih meni, da bi država le tem morala pomagati, polovica pa jih je proti temu. 14 % vprašanih se ni znalo opredeliti.

Objavljamo izsledke mednarodne raziskave WIN Gallupa in Mediane, ki razkriva deljeno mnenje o priseljevanju.
 
 

Svet nasprotujočih si upov, sreče in obupa

16.03.2016
66 % sveta je zadovoljnih s svojim življenjem, kar pa predstavlja upad s 70 % v 2014. 23 % jih ni niti srečnih, niti nesrečnih, 10 % anketirancev pa je v svojem življenju nesrečnih.

Objavljamo izsledke mednarodne raziskave WIN Gallupa in Mediane, ki razkriva svet nasprotujočih si upov, sreče in obupa.
 
 

Naj voditelji v svetu in v Sloveniji: Obama in Pahor

30.12.2015

Nova raziskava svetovnega združenja WIN/Gallup International, ki jo je v Sloveniji letos prvič izvedel Inštitut za raziskovanje trga in medijev, Mediana, kaže, da imata dva izmed svetovnih voditeljev značilno višjo prepoznavnost od ostalih. Predsedniku Obama je svetovna javnost značilno bolj naklonjena kot vsem ostalim, medtem ko predsednik Putin mnenja razdvaja.
 

Objavljamo izsledke mednarodne raziskave WIN Gallupa in Mediane o naklonjenosti svetovnim voditeljem v letu 2015.

 
 

Katere testenine pa imate vi najraje?

27.08.2014

Ko pomislim na testenine, se mi v glavi odvrti cela vrsta asociacij. Ena prvih je Bella Italia, nato se prikrade zvok italijanskih popevk in slej kot prej se mi pod nos prikrade vonj. Vonj po dišečih testeninah. Testeninah vseh vrst in oblik, z vsemi mogočimi omakami. Meni najljubša je Bolognese, no lahko pa tudi Pesto genovesa, no mogoče tudi Arrabiata. Še omake za testenine spominjajo na Italijo.


Vendar popularnost testenin daleč preseže italijanske meje, saj z raziskavo TGI, ki jo pripravlja Inštitut za raziskovanje trga in medijev, Mediana, ugotovimo, da je odstotek uporabnikov testenin zelo visok na področju Adria regije.

Vas zanima več? Preberite tukaj.
 
 

Vzporedne volitve v Evropski parlament 2014

27.05.2014

 

Na Mediani smo 25. maja 2014 izvedli vzporedne volitve v Evropski parlament.

Natančne rezultate in pravilno napoved mandatov in izvoljenih poslancev je potrdila Državna volilna komisija.


  Več.
 
 

Dve tretjini Slovenk se ne strinjata, da je mesto ženske doma.

20.03.2014

Da je mesto ženske doma, meni dobra tretjina Slovenk (oziroma 36,5 odstotka) in slabi dve tretjini slovenskih moških (63,5 odstotka), razkriva raziskava Mediana TGI. Slovenke se sicer v primerjavi z ženskami na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini ter Srbiji v nekoliko manjši meri strinjajo s trditvijo, da je mesto ženske doma – med Hrvaticami je takšnih 37 odstotkov, med prebivalkami BiH 39 odstotkov in med Srbkinjami 39,1 odstotka. Slovenke »vodijo« tudi pri stališču, da bi si moški in ženske morali enakovredno deliti hišna/gospodinjska opravila – to namreč meni 56,5 odstotka slovenskih žensk, medtem ko v enakovredno porazdelitev opravil verjame 52,3 odstotka Hrvatic.


V članku vam razkrivamo podrobnosti.
 
 

Kaj zanima slovenske moške in kako zadovoljni so s svojim življenjem?

14.03.2014

Slovenski moški niso najbolj nagnjeni k pustolovščinam, s svojim življenjem so dokaj zadovoljni, a se kar precej obremenjujejo s prihodnostjo. Trudijo se slediti napredku tehnologije, med spletnimi stranmi pa največ časa namenijo Googlovim storitvam  (iskalnik, e-pošta, YouTube) in družbenemu omrežju Facebook, kaže raziskava Mediana TGI.


Za ogled celotnega članka sledite povezavi.
 
 

Slovenci si želimo dolgotrajnih ljubezenskih razmerij

07.03.2014

Kar 83 odstotkov Slovencev meni, da je pomembno imeti daljše razmerje s partnerjem, ugotavlja raziskava Mediana TGI. Slovenci sicer neradi kažemo svoja čustva (skoraj 40 odstotkov nas je takšnih), a po drugi strani menimo, da ni nič narobe s tem, če moški kdaj jočejo. Zgovoren je tudi podatek, da nas kar 60 odstotkov raje preživlja mirne večere doma, kot da bi šli ven.

 

Do članka lahko dostopate na tej povezavi.

 
<< < 1 2 3 4 > >>
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali izborom opcije "se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "se ne strinjam".
Ne strinjam se