Raziskave po meri naročnika


 


Medianina skupina tržnih raziskovalcev, analitikov in svetovalcev zagotavlja naročnikom osnovne podatke o trgu in poglobljene informacije ter pripravlja odgovore na specifična vprašanja - na primer primerjava poslovnih strategij ključnih podjetij na trgu in cenovno pozicioniranje.




Upravljanje blagovnih znamk

  Nudimo vam raziskave v podporo razvoju, pripravi in izpeljavi strategije blagovnih znamk.


Potrošniki

  Merimo odnos potrošnikov do blagovnih znamk, segmentiramo potrošnike v skupine ali kategorije, odkrivamo njihove navade in stališča glede izdelkov in storitev, nakupne navade, nakupne namere.


Oglaševanje in sponzorstvo

  Nudimo vam celovite komunikacijske rešitve pri razvoju sporočil ali kreativnih rešitev, ki vam pomagajo pri iskanju optimalnih rešitev trženjsko načrtovanje.


Mediji

  Raziskave o odnosu do in o uporabi različnih komunikacijskih kanalov.


Javno mnenje

  Raziskave javnega mnenja vam dajo odgovore na aktualna družbeno politična vprašanja.


Trg

  Raziskave trga vam pomagajo pri odločanju o čim bolj učinkovitem vstopu na trg, kako zadržati ali povečati tržni delež, pri analizi stanja na trgu, preverjanju tržnega potenciala, repozicioniranju ipd.


Raziskave organizacijske klime

  Raziskave organizacijske klime so pomembno orodje pri postavljanju interne strategije – vodenja zaposlenih.


B2B raziskave

  Poleg raziskav končnega potrošnika, imamo dolgoletne izkušnje pri realizaciji B2B raziskav in raziskovanju medorganizacijskih trgov.

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali izborom opcije "se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "se ne strinjam".
Ne strinjam se