B2B raziskave



Poleg raziskav končnega potrošnika imamo dolgoletne izkušnje pri realizaciji B2B raziskav in raziskovanju medorganizacijskih trgov.



B2B raziskave, ki jih ponujamo, so:


Raziskave trga – trendi in tržni potencial
V sodobnem svetu je čedalje pomembnejše razumeti, kaj trendi so in kaj pomenijo. Namreč le tisti, ki poznajo sodobne trende, vedo, kako ti učinkujejo na njihove potrošnike in kako lahko te trende izkoristijo.

Zadovoljstvo in zvestoba strank
Raziskava zadovoljstva strank in drugih interesnih skupin (dobavitelji, ...) omogoča pridobitev percepcije, ki jo imajo stranke nekega podjetja.

Imidž, ugled in prepoznavnost blagovnih znamk
Imidž v grobem predstavlja način potrošnikovega razmišljanja o blagovni znamki in čustva, ki jih znamka vzbuja, ko potrošnik pomisli na njo. S poznavanjem lastnosti, ki jih potrošnik povezuje z blagovno znamko, podjetje lahko gradi konkurenčno prednost svoje blagovne znamke.

Razvoj novih produktov ali storitev
Prepoznavanje funkcionalnih in emocionalnih lastnosti produktnih in storitvenih kategorij. Celostna obravnava produktnih in storitvenih konceptov – izdelek, pakiranje, komunikacijska in cenovna strategija ali celo strategija nove znamke so vsi sestavni deli raziskave.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali izborom opcije "se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "se ne strinjam".
Ne strinjam se