Potrošniki



Merimo odnos potrošnikov do blagovnih znamk, segmentiramo potrošnike v skupine ali kategorije, odkrivamo njihove navade in stališča glede izdelkov in storitev, nakupne navade, nakupne namere.



Pozicioniranje BZ

Večja kot je na trgu konkurenca, bolj pomembno je pravilno pozicioniranje in s tem ločevanje ponudbe od konkurenta. To pa lahko podjetje stori tako, da čim bolje spozna uporabnike svojih in konkurenčnih izdelkov/storitev in jim prilagodi ponudbo.


Zadovoljstvo in lojalnost potrošnikov

Zaradi hitrih sprememb na trgu in vedno zahtevnejših potrošnikov je pomembno tudi merjenje zadovoljstva z blagovnimi znamkami. Uspešnost blagovne znamke se lahko namreč zelo hitro spremeni, zato je pomembno spremembe, ki se dogajajo z izbrano blagovno znamko oziroma njeno konkurenco, tudi pravi čas prepoznati.


Tržna segmentacija in profil potrošnikov (življenjski slog, stališča,…)

Večina podjetij ponuja svoje izdelke kupcem, ki se zelo razlikujejo po življenjskem stilu, željah, nakupnem vedenju, kupni moči… Zato podjetje ne more učinkovito zadovoljevati vseh njihovih potreb. Potrebno je torej definirati segmente, ki so si med seboj podobni po določenih značilnostih in se osredotočiti na njih. To so ponavadi segmenti, ki jih podjetje zadovoljuje bolje od konkurence.


Nakupne navade in namere

S podatki o nakupnih navadah omogočamo načrtovanje strategije za lažje približanje potencialnih uporabnikov.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali izborom opcije "se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "se ne strinjam".
Ne strinjam se