Upravljanje blagovnih znamk



Nudimo vam raziskave v podporo razvoju, pripravi in izpeljavi strategije blagovnih znamk:



Pozicioniranje BZ

Večja kot je na trgu konkurenca, bolj pomembno je pravilno pozicioniranje in s tem ločevanje ponudbe od konkurenta. To pa lahko podjetje stori tako, da čim bolje spozna uporabnike svojih in konkurenčnih izdelkov/storitev in jim prilagodi ponudbo.


Ocena tržnega potenciala in tržnih možnosti

Ocena tržnega potenciala in ocena konkurence na tržnem območju sta vhodna podatka za presojo tržnih možnosti za nov izdelek ali storitev. Tržni potencial je pozitivno povezan s skupnim tržnim potencialom ter negativno povezan z intenzivnostjo konkurence.


Uporaba in stališča

Podjetje, ki pozna mnenja in stališča svojih strank/potrošnikov, ima možnosti za boljše zadovoljevanje njihovih potreb in za boljše poslovne odločitve.


Razvoj izdelkov / storitev

Novi izdelki za podjetja predstavljajo veliko investicijo. Zato je priporočljivo, da pred lansiranjem preverijo ustreznost in privlačnost novega izdelka. Kljub uspešnosti blagovnih znamk v tujini je potrebno upoštevati tudi kulturno pogojenost in izdelke temu ustrezno tudi prilagoditi.


Testiranje embalaže, podobe, izdelkov, vsebine, konceptov

Spremenjeni izdelki predstavljajo velik korak tako za proizvajalca kot tudi za potrošnike. Da bi prvi znal ustrezno nasloviti svojo ciljno skupino, drugi pa bi izdelke tudi preizkusili, je priporočljivo testiranje novih konceptov, kamor spadajo embalaža, podoba, vsebina, oblika, odvisno torej od vrste izdelka.


Cenovna elastičnost

Postavitev optimalne cena glede na potrebe podjetja po preživetju in rasti, strategije podjetja in situacije na trgu je eden od večjih izzivov podjetja. Raziskave cenovne elastičnosti so ključnega pomena pri določanju cenovne strategije izdelčne ali storitvene kategorije.


Touchpoints

Mediana Touchpoints predstavlja napreden pristop k merjenju učinkovitosti vseh komunikacijskih kanalov. Raziskava odgovarja na vprašanja: kako poenostaviti in optimizirati komunikacijsko strategijo, kako izboljšati koordinacijo med različnimi mediji in kako zmanjšati ali racionalizirati stroške oglaševanja.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali izborom opcije "se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "se ne strinjam".
Ne strinjam se