Strokovni članki



ICC/ESOMAR mednarodni kodeks trženjskih in družbenih raziskav


Prvi Kodeks prakse trženjskih in družbenih raziskav je ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research) objavil leta 1948. Sledili so številni drugi kodeksi, ki so jih pripravile nacionalne organizacije in ICC (International Chamber of Commerce). Leta 1976 sta ESOMAR in ICC sklenila, da bi bilo bolj zaželeno imeti le en mednarodni kodeks namesto dveh različnih. Enoten ICC/ESOMAR kodeks je bil objavljen naslednje leto (1977). Kodeks je bil nato pregledan in posodobljen v letih 1986 in 1994, kar pomeni, da je to že četrta verzija ICC/ESOMAR Kodeksa, nekoliko spremenjen pa je tudi njegov naziv.

več >>

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali izborom opcije "se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "se ne strinjam".
Ne strinjam se