Kontinuirani projekti
 
Ad-hoc raziskave
 
 

Naše prednosti

 
     
 

S celostim pristopom in partnerskim sodelovanjem pravilno zaznamo naročnikove potrebe in poiščemo rešitve za implementacijo trženjskih ciljev in strategij ...

 
   

Raziskave po meri naročnika


Upravljanje blagovnih znamk

 

Potrošniki

 

Oglaševanje in sponzorji

Ob velikem številu blagovnih znamk na tržišču, je zelo pomembno komuniciranje, ki jo posamezna blagovna znamka goji s potrošniki. > podrobno   Zaradi hitrih sprememb na trgu in vedno zahtevnejših potrošnikov, je pomembno tudi merjenje zadovoljstva z blagovnimi znamkami. > podrobno   Ob velikem številu blagovnih znamk na tržišču, je zelo pomembno komuniciranje, ki jo posamezna blagovna znamka goji s potrošniki. > podrobno

Mediji

 

Javno mnenje

 

Trg

Za merjenje javnega mnenja se odločamo ob aktualnih vprašanjih, ki zadevajo širše javnosti. Gre za perečo problematiko manjše skupine, npr. občine ali pa cele države. > podrobno   Za merjenje javnega mnenja se odločamo ob aktualnih vprašanjih, ki zadevajo širše javnosti. Gre za perečo problematiko manjše skupine, npr. občine ali pa cele države. > podrobno   Za merjenje javnega mnenja se odločamo ob aktualnih vprašanjih, ki zadevajo širše javnosti. Gre za perečo problematiko manjše skupine, npr. občine ali pa cele države. > podrobno

Medianini aduti


TGI

 

IBO

 

RM

Target Group Index

Najpreprosteje rečeno gre za odkrivanje uporabe blagovnih znamk in nakupovalnih navad v gospodinjstvih. > podrobno
 

Investiranje blagovnih znamk v oglaševanje

Vrednost slovenskega oglaševalskega trga,
pregled in evalvacija medijskih planov, ... > podrobno
 

Dnevno spremljanje poslušanosti radia

Aktualni podatki o poslušanosti vseh radijskih programov na območju Slovenije in v posamezni regiji, ... > podrobno

SM

 

PANEL

 

Touchpoints

Preglednica slovenskih medijev

Popoln, sistematiziran in ažuren pregled vseh slovenskih tiskanih in elektronskih medijev. > podrobno
  Spletne trženjske raziskave so v sodobnem svetu čedalje bolj priljubljeno orodje za hitro in učinkovito zbiranje podatkov. > podrobno  

Celostno raziskovanje potrošnika

Raziskava t.i. "točk dotika" predstavlja evolucijo na področju spremljanja potrošnikov in blagovnih znamk. > podrobno

AMF

       
Publikacija v angleškem jeziku, ki vsebuje splošne podatke o 4 državah ter podrobnejše podatke o slovenskem, hrvaškem in srbskem trgu.
> podrobno
       

“Postanite del našega
spletnega panela”

       
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali izborom opcije "se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "se ne strinjam".
Ne strinjam se