Aktualno
Rezultati raziskave: Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije »zateguje pas«, finančne stiske v regiji še večje
V Sloveniji se težko preživlja 12 % ljudi, na Hrvaškem dvakrat, v Srbiji pa celo trikrat več. Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije poroča, da zmanjšuje
Rezultati raziskave: Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije »zateguje pas«, finančne stiske v regiji še večje
V Sloveniji se težko preživlja 12 % ljudi, na Hrvaškem dvakrat, v Srbiji pa celo trikrat več. Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije poroča, da zmanjšuje
Rezultati raziskave: odziv na prvi slovenski oglas, ustvarjen z UI
Analizirali smo odziv na oglas blagovne znamke SPAR Slovenija d.o.o., ki so ga ustvarili v sodelovanju s produkcijsko hišo BRIGHT in Agencijo 101. Odziv na
Rezultati raziskave: Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije »zateguje pas«, finančne stiske v regiji še večje
V Sloveniji se težko preživlja 12 % ljudi, na Hrvaškem dvakrat, v Srbiji pa celo trikrat več. Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije poroča, da zmanjšuje
Kako izbrati ponudnika raziskav?
Prišli ste do odločitve, da boste skupaj s ponudnikom raziskav izvedli raziskavo. A kako izbrati partnerja s področja raziskovanja, ki bo izvedel tržno raziskavo in
DUŠEVNO ZDRAVJE PREBIVALCEV SLOVENIJE: VEČ KOT TRETJINA POD STRESOM ZARADI SLUŽBE
Ob svetovnem dnevu duševnega zdravja, ki ga obeležujemo 10. oktobra, smo na Inštitutu Mediana združili moči z WIN, vodilnim svetovnim združenjem za raziskovanje trga in javnega
Tehnologija v praksi: visoka obremenjenost z družbenimi omrežji in povečevanje deleža žrtev spletnih zlorab
Na Mediani smo v sodelovanju z WIN, vodilnim svetovnim združenjem za raziskovanje trga in javnega mnenja ob 28. septembru, Svetovnem dnevu dostopa do informacij, raziskali pogled
MNOGO HRUPA ZA GENERACIJO Z… KAJ PA SREBRNA GENERACIJA?
V zadnjem obdobju se vse vrti okrog generacije Z – kakšni so mladi, kako ravnati z njimi, katere vrednote so jim pomembne, kako jih vključiti
RAZLIKE V NAKUPOVALNIH NAVADAH: SLOVENSKI IN HRVAŠKI POTROŠNIKI V TRGOVINE 2 DO 3-KRAT TEDENSKO, SRBSKI DNEVNO
Prebivalci Slovenije in Hrvaške nakupujemo živila 2 do 3-krat tedensko, najpogosteje v trgovskih verigah, medtem ko prebivalci Srbije nakupujejo dnevno in pogosteje v lokalnih trgovinah,
SLOVENCI MLADOSTI POMAHAMO V SLOVO PRI 44. LETU, EVROPA SE POSTARA VSAJ 6 LET KASNEJE KOT OSTALI SVET
Dojemanje starosti se razlikuje od posameznika do posameznika. Na Mediani smo ob 11. juniju, ko obeležujemo svetovni dan prebivalstva, v sodelovanju z WIN, vodilnim svetovnim združenjem
PREBIVALCI SLOVENIJE NEZADOVOLJNI Z UKREPI VLADE ZA SKRB ZA OKOLJE
Na Mediani smo v sodelovanju z WIN, vodilnim svetovnim združenjem za raziskovanje trga in javnega mnenja, preučili odnos javnosti do okoljskih sprememb in osvetlili pogled na