Aktualno

Velikonočna obdarovanja: jugovzhodna Slovenija v vodstvu
Na Mediani smo preverjali, kako v Sloveniji praznujemo veliko noč. Ugotovili smo, da se za ta praznik obdaruje približno četrtina prebivalstva, obstajajo pa precejšnje razlike med

Velikonočna obdarovanja: jugovzhodna Slovenija v vodstvu
Na Mediani smo preverjali, kako v Sloveniji praznujemo veliko noč. Ugotovili smo, da se za ta praznik obdaruje približno četrtina prebivalstva, obstajajo pa precejšnje razlike med

Slovenski potrošniki v primerjavi z Evropo in svetom zaenkrat manj zatiskajo pas
Inštitut Mediana je v sodelovanju z organizacijo WIN, vodilnim svetovnim združenjem za tržne in javnomnenjske raziskave, izvedel raziskavo o spremembah v finančnem stanju posameznikov po

Velikonočna obdarovanja: jugovzhodna Slovenija v vodstvu
Na Mediani smo preverjali, kako v Sloveniji praznujemo veliko noč. Ugotovili smo, da se za ta praznik obdaruje približno četrtina prebivalstva, obstajajo pa precejšnje razlike med

PO MNENJU ŽENSK V SLOVENIJI NAJVEČ NEENAKOSTI V POLITIKI, NAJVEČ ENAKOSTI V DOMAČEM OKOLJU
V raziskavi, izvedeni v sodelovanju z združenjem WIN, objavljamo trenutno stanje na področju enakosti spolov, nasilju in spolnem nadlegovanju. Čeprav o tej tematiki vsako leto

V Srbiji izjemen porast optimizma glede prihodnosti države, Slovenci najbolj optimistično gledamo na življenje, a optimizem upada
Naša nova raziskava o optimizmu v regiji, ki vključuje Slovenijo, Srbijo in Hrvaško, razkriva zanimive ugotovitve, kako so prebivalci od januarja 2024 naprej gledali na

LJUBEZEN IN ŽIVLJENJSKI SLOG: RAZLIKE MED SAMSKIMI IN VEZANIMI V SLOVENIJI
Na Mediani ugotavljamo, da se za Valentinovo obdaruje tretjina ljudi, največ v generaciji Y. Pogledali smo tudi, kako se po vrednotah in življenjskem slogu razlikujejo

NAKUPOVANJE DARIL: KAR 80 % PREBIVALCEV SLOVENIJE PO PRAZNIČNIH NAKUPIH
Zakorakali smo v praznični čas, ki s seboj prinaša bleščice, veselje in – seveda – nakupovanje daril! Ugotavljamo, da kar štirje od petih prebivalcev Slovenije

Rezultati raziskave: odziv na prvi slovenski oglas, ustvarjen z UI
Analizirali smo odziv na oglas blagovne znamke SPAR Slovenija d.o.o., ki so ga ustvarili v sodelovanju s produkcijsko hišo BRIGHT in Agencijo 101. Odziv na

Rezultati raziskave: Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije »zateguje pas«, finančne stiske v regiji še večje
V Sloveniji se težko preživlja 12 % ljudi, na Hrvaškem dvakrat, v Srbiji pa celo trikrat več. Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije poroča, da zmanjšuje

Kako izbrati ponudnika raziskav?
Prišli ste do odločitve, da boste skupaj s ponudnikom raziskav izvedli raziskavo. A kako izbrati partnerja s področja raziskovanja, ki bo izvedel tržno raziskavo in