Aktualno

Velikonočna obdarovanja: jugovzhodna Slovenija v vodstvu
Na Mediani smo preverjali, kako v Sloveniji praznujemo veliko noč. Ugotovili smo, da se za ta praznik obdaruje približno četrtina prebivalstva, obstajajo pa precejšnje razlike med

Velikonočna obdarovanja: jugovzhodna Slovenija v vodstvu
Na Mediani smo preverjali, kako v Sloveniji praznujemo veliko noč. Ugotovili smo, da se za ta praznik obdaruje približno četrtina prebivalstva, obstajajo pa precejšnje razlike med

DUŠEVNO ZDRAVJE PREBIVALCEV SLOVENIJE: VEČ KOT TRETJINA POD STRESOM ZARADI SLUŽBE
Ob svetovnem dnevu duševnega zdravja, ki ga obeležujemo 10. oktobra, smo na Inštitutu Mediana združili moči z WIN, vodilnim svetovnim združenjem za raziskovanje trga in javnega

Tehnologija v praksi: visoka obremenjenost z družbenimi omrežji in povečevanje deleža žrtev spletnih zlorab
Na Mediani smo v sodelovanju z WIN, vodilnim svetovnim združenjem za raziskovanje trga in javnega mnenja ob 28. septembru, Svetovnem dnevu dostopa do informacij, raziskali pogled

MNOGO HRUPA ZA GENERACIJO Z… KAJ PA SREBRNA GENERACIJA?
V zadnjem obdobju se vse vrti okrog generacije Z – kakšni so mladi, kako ravnati z njimi, katere vrednote so jim pomembne, kako jih vključiti

RAZLIKE V NAKUPOVALNIH NAVADAH: SLOVENSKI IN HRVAŠKI POTROŠNIKI V TRGOVINE 2 DO 3-KRAT TEDENSKO, SRBSKI DNEVNO
Prebivalci Slovenije in Hrvaške nakupujemo živila 2 do 3-krat tedensko, najpogosteje v trgovskih verigah, medtem ko prebivalci Srbije nakupujejo dnevno in pogosteje v lokalnih trgovinah,

SLOVENCI MLADOSTI POMAHAMO V SLOVO PRI 44. LETU, EVROPA SE POSTARA VSAJ 6 LET KASNEJE KOT OSTALI SVET
Dojemanje starosti se razlikuje od posameznika do posameznika. Na Mediani smo ob 11. juniju, ko obeležujemo svetovni dan prebivalstva, v sodelovanju z WIN, vodilnim svetovnim združenjem

PREBIVALCI SLOVENIJE NEZADOVOLJNI Z UKREPI VLADE ZA SKRB ZA OKOLJE
Na Mediani smo v sodelovanju z WIN, vodilnim svetovnim združenjem za raziskovanje trga in javnega mnenja, preučili odnos javnosti do okoljskih sprememb in osvetlili pogled na

V EVROPI IN SLOVENIJI V ZADNJEM LETU BISTVENO POVEČANJE VIŠJEGA RAZREDA
Objavljamo rezultate svetovne raziskave, v kateri je kot partner WIN International podatke za Slovenijo, Hrvaško in Srbijo prispevala Mediana. Raziskava analizira stališča in mnenja, povezana

BRUTO OGLAŠEVANJE V LETU 2023 S 4-ODSTOTNO RASTJO
Lani je bruto obseg oglaševalskega kolača znašal 1,3 milijarde evrov, kar je za 4 odstotke več kot leta 2022. Leto, ki je za nami, je

Tiktok v Sloveniji najbolj priljubljen med generacijo Z, z njim pa se spogledujejo tudi druge generacije
Povzetek: Značilnosti uporabnikov Tiktoka med prebivalci Slovenije – največja rast med večjimi družbenimi omrežji v Sloveniji – Tiktok uporabljajo vse generacije – svoje zdravstveno stanje