Aktualno
Rezultati raziskave: Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije »zateguje pas«, finančne stiske v regiji še večje
V Sloveniji se težko preživlja 12 % ljudi, na Hrvaškem dvakrat, v Srbiji pa celo trikrat več. Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije poroča, da zmanjšuje
Rezultati raziskave: Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije »zateguje pas«, finančne stiske v regiji še večje
V Sloveniji se težko preživlja 12 % ljudi, na Hrvaškem dvakrat, v Srbiji pa celo trikrat več. Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije poroča, da zmanjšuje
V EVROPI IN SLOVENIJI V ZADNJEM LETU BISTVENO POVEČANJE VIŠJEGA RAZREDA
Objavljamo rezultate svetovne raziskave, v kateri je kot partner WIN International podatke za Slovenijo, Hrvaško in Srbijo prispevala Mediana. Raziskava analizira stališča in mnenja, povezana
BRUTO OGLAŠEVANJE V LETU 2023 S 4-ODSTOTNO RASTJO
Lani je bruto obseg oglaševalskega kolača znašal 1,3 milijarde evrov, kar je za 4 odstotke več kot leta 2022. Leto, ki je za nami, je
Tiktok v Sloveniji najbolj priljubljen med generacijo Z, z njim pa se spogledujejo tudi druge generacije
Povzetek: Značilnosti uporabnikov Tiktoka med prebivalci Slovenije – največja rast med večjimi družbenimi omrežji v Sloveniji – Tiktok uporabljajo vse generacije – svoje zdravstveno stanje
SLOVENIJA PO SAMOOCENI ZDRAVJA DRŽAVLJANOV POD SVETOVNIM IN EVROPSKIM POVPREČJEM, PO KAKOVOSTI SPANJA NAD NJIM!
V začetku leta je WIN, vodilno svetovno združenje za raziskovanje trga in javnega mnenja, v sodelovanju z Inštitutom Mediana raziskoval stališča in prepričanja približno 34
3 OD 4 PREBIVALK SLOVENIJE SO MNENJA, DA IMAJO V SLUŽBI IN KARIERI MANJ PRILOŽNOSTI KOT MOŠKI
Bliža se mednarodni dan žensk, 8. marec, zato je tema enakosti spolov pomembnejša kot kadarkoli prej. Čeprav je bil narejen napredek pri doseganju enakosti spolov,
MEDIANA TGI DEJSTVO: PRI GENERACIJI Z SO VIDEO IGRE ZASENČILE GLEDANJE TELEVIZIJE
Podatki Mediana TGI razkrivajo, da Generacija Z mladostne energije ne usmerja toliko v gledanje televizije, ampak veliko več časa nameni igranju video iger. Izstopajo pretepaške igre
MEDIANA IBO – BRUTO VREDNOST OGLAŠEVANJA V PRVEM POLLETJU 2023
Navedbe raziskave Mediana IBO, ki analizira bruto vrednost oglaševanja, razkrivajo, da je v prvem polletju letošnjega leta (1.1.2023 – 30.6.2023) obseg oglaševanja v vseh medijskih kanalih
NOVE PRILOŽNOSTI – IŠČEMO ANKETARJE
Spoštovani, sodelovanje prebivalcev Slovenije v spletnih raziskavah predstavlja zelo pomemben del raziskovalnega procesa. Poleg samoizpolnjevanja vprašalnikov na spletu, ki je sodobna metoda zbiranja podatkov, anketiranje
MEDIANA – RISING FUTURE 2023, NAJVEČJI TRAJNOSTNI PROJEKT NA PODROČJU RAZISKAV V SLOVENIJI: IMAMO ZMAGOVALKO!
Trajnostni projekt Mediana – Rising Future Inštitut Mediana organizira že drugo leto. Projekt je namenjen povezovanju mladih, ki jih zanima področje trženjskih raziskav, s trajnostno naravnanimi partnerskimi