Aktualno

Prebivalci Slovenije med najbolj čustveno trdnimi v Evropi
WIN, vodilno svetovno združenje za raziskovanje trga in javnega mnenja, je konec leta 2024 in v začetku leta 2025, v sodelovanju z Inštitutom Mediana v raziskavi Worldviews

Prebivalci Slovenije med najbolj čustveno trdnimi v Evropi
WIN, vodilno svetovno združenje za raziskovanje trga in javnega mnenja, je konec leta 2024 in v začetku leta 2025, v sodelovanju z Inštitutom Mediana v raziskavi Worldviews

MNOGO HRUPA ZA GENERACIJO Z… KAJ PA SREBRNA GENERACIJA?
V zadnjem obdobju se vse vrti okrog generacije Z – kakšni so mladi, kako ravnati z njimi, katere vrednote so jim pomembne, kako jih vključiti

RAZLIKE V NAKUPOVALNIH NAVADAH: SLOVENSKI IN HRVAŠKI POTROŠNIKI V TRGOVINE 2 DO 3-KRAT TEDENSKO, SRBSKI DNEVNO
Prebivalci Slovenije in Hrvaške nakupujemo živila 2 do 3-krat tedensko, najpogosteje v trgovskih verigah, medtem ko prebivalci Srbije nakupujejo dnevno in pogosteje v lokalnih trgovinah,

SLOVENCI MLADOSTI POMAHAMO V SLOVO PRI 44. LETU, EVROPA SE POSTARA VSAJ 6 LET KASNEJE KOT OSTALI SVET
Dojemanje starosti se razlikuje od posameznika do posameznika. Na Mediani smo ob 11. juniju, ko obeležujemo svetovni dan prebivalstva, v sodelovanju z WIN, vodilnim svetovnim združenjem

PREBIVALCI SLOVENIJE NEZADOVOLJNI Z UKREPI VLADE ZA SKRB ZA OKOLJE
Na Mediani smo v sodelovanju z WIN, vodilnim svetovnim združenjem za raziskovanje trga in javnega mnenja, preučili odnos javnosti do okoljskih sprememb in osvetlili pogled na

V EVROPI IN SLOVENIJI V ZADNJEM LETU BISTVENO POVEČANJE VIŠJEGA RAZREDA
Objavljamo rezultate svetovne raziskave, v kateri je kot partner WIN International podatke za Slovenijo, Hrvaško in Srbijo prispevala Mediana. Raziskava analizira stališča in mnenja, povezana

BRUTO OGLAŠEVANJE V LETU 2023 S 4-ODSTOTNO RASTJO
Lani je bruto obseg oglaševalskega kolača znašal 1,3 milijarde evrov, kar je za 4 odstotke več kot leta 2022. Leto, ki je za nami, je

Tiktok v Sloveniji najbolj priljubljen med generacijo Z, z njim pa se spogledujejo tudi druge generacije
Povzetek: Značilnosti uporabnikov Tiktoka med prebivalci Slovenije – največja rast med večjimi družbenimi omrežji v Sloveniji – Tiktok uporabljajo vse generacije – svoje zdravstveno stanje

SLOVENIJA PO SAMOOCENI ZDRAVJA DRŽAVLJANOV POD SVETOVNIM IN EVROPSKIM POVPREČJEM, PO KAKOVOSTI SPANJA NAD NJIM!
V začetku leta je WIN, vodilno svetovno združenje za raziskovanje trga in javnega mnenja, v sodelovanju z Inštitutom Mediana raziskoval stališča in prepričanja približno 34

3 OD 4 PREBIVALK SLOVENIJE SO MNENJA, DA IMAJO V SLUŽBI IN KARIERI MANJ PRILOŽNOSTI KOT MOŠKI
Bliža se mednarodni dan žensk, 8. marec, zato je tema enakosti spolov pomembnejša kot kadarkoli prej. Čeprav je bil narejen napredek pri doseganju enakosti spolov,