Aktualno
NAKUPOVANJE DARIL: KAR 80 % PREBIVALCEV SLOVENIJE PO PRAZNIČNIH NAKUPIH
Zakorakali smo v praznični čas, ki s seboj prinaša bleščice, veselje in – seveda – nakupovanje daril! Ugotavljamo, da kar štirje od petih prebivalcev Slovenije
NAKUPOVANJE DARIL: KAR 80 % PREBIVALCEV SLOVENIJE PO PRAZNIČNIH NAKUPIH
Zakorakali smo v praznični čas, ki s seboj prinaša bleščice, veselje in – seveda – nakupovanje daril! Ugotavljamo, da kar štirje od petih prebivalcev Slovenije
MEDIANA – RISING FUTURE 2023, NAJVEČJI TRAJNOSTNI PROJEKT NA PODROČJU RAZISKAV V SLOVENIJI: IMAMO ZMAGOVALKO!
Trajnostni projekt Mediana – Rising Future Inštitut Mediana organizira že drugo leto. Projekt je namenjen povezovanju mladih, ki jih zanima področje trženjskih raziskav, s trajnostno naravnanimi partnerskimi
Doseg družbenih medijev v regiji Adriatic se še vedno povečuje, predvsem na račun uporabe Tiktoka
Povzetek: Vzorci uporabe družbenih medijev v regiji Adriatic: Čas, preživet na družbenih omrežjih se na populaciji v regiji Adriatic* povečuje Pri generaciji Z se je
Mediana del trajnostne zgodbe Slovenske oglaševalske zbornice
Pod okriljem SOZ je nastal nov dokument na področju trajnostnih standardov v oglaševanju »USTVARI SPREMEMBO! Aktivacija briefa kot orodja trajnostnih premikov«. Dokument »Ustvari spremembo!« temelji
Mediana na Razpisni delavnici EFFIE Slovenija
Na Razpisni delavnici Effie Slovenija, ki letos deluje pod predsedstvom Janje Božič Marolt in Mitje Tuškeja, je Katarina Košmrlj Muha z Inštituta Mediana predstavila novi,
BIVŠI PREDSEDNIK DRŽAVE, BORUT PAHOR OSREDNJI GOVOREC NA GLOBALNI KONFERENCI WIN
Globalna WIN konferenca, na kateri so se zbrali vodilni svetovni raziskovalci, je med 11. in 13. junijem potekala v Ljubljani. Na povabilo Inštituta Mediana se
Globalna WIN konferenca 2023 v Ljubljani: svetovni trženjski raziskovalci o moči javnega mnenja, umetni inteligenci in kibernetski varnosti
Ljubljana, 2. Junij 2023 – Letna konferenca Insights Fusion, ki jo organizira Svetovno neodvisno združenje za trženjske raziskave (WIN) v sodelovanju z Inštitutom Mediana, bo
Mediana – Rising Future HEKATLON
Le še nekaj dni nas loti do hekatlona, ki ga na Inštitutu Mediana organiziramo v okviru našega trajnostnega projekta Mediana – Rising Future. V hotelu
SKORAJ TRETJINA PREBIVALCEV SLOVENIJE MENI, DA VEČINI PODJETIJ NI MAR ZA KORPORATIVNO DRUŽBENO ODGOVORNOST
V današnji objavi vam predstavljamo podatke o poznavanju pojma korporativna družbena odgovornost ter o percepciji odgovornosti podjetij, ki smo jih v Sloveniji zbrali kot partnerji
SLOVENIJA POD SVETOVNIM IN EVROPSKIM POVPREČJEM: LE 64 % PREBIVALCEV OCENJUJE, DA SO ZDRAVI
V današnji objavi vam predstavljamo podatke o zdravju in življenjskem slogu, ki smo jih v Sloveniji zbrali kot partnerji WIN International. Lorem ipsum dolor sit