Aktualno
Rezultati raziskave: Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije »zateguje pas«, finančne stiske v regiji še večje
V Sloveniji se težko preživlja 12 % ljudi, na Hrvaškem dvakrat, v Srbiji pa celo trikrat več. Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije poroča, da zmanjšuje
Rezultati raziskave: Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije »zateguje pas«, finančne stiske v regiji še večje
V Sloveniji se težko preživlja 12 % ljudi, na Hrvaškem dvakrat, v Srbiji pa celo trikrat več. Kar dve tretjini prebivalcev Slovenije poroča, da zmanjšuje
EFFIE DAN RAZISKOVANJA 2023 TUDI Z ZNANJEM MEDIANE
V torek, 21. marca 2023 je Slovenska oglaševalska zbornica v okviru Effie Slovenija 2023 organizirala Effie® dan 2023: Raziskovanje v ozadju učinkovitosti. Dogodek je potekal
JANJA BOŽIČ MAROLT IN MITJA TUŠKEJ PREDSEDNIKA EFFIE SLOVENIJA 2023!
Začenja se enajsta izvedba Effie Slovenija, nagrade za marketinško učinkovitost. Effie Slovenija 2023 bosta vodila Janja Božič Marolt, ustanoviteljica in direktorica Inštituta za raziskovanje trga
V SLOVENIJI JE BILA VSAKA PETA ŽENSKA V PRETEKLEM LETU ŽRTEV NASILJA
Objavljamo rezultate svetovne raziskave, v kateri je kot partner WIN International podatke za Slovenijo, Hrvaško in Srbijo prispevala Mediana. Raziskava analizira enakost priložnosti v karieri,
PODKASTE SPREMLJA ŽE SKORAJ TRETJINA POPULACIJE
Morda bi lahko pred leti rekli, da so bili podkasti nišno orodje, ki z marketinškega vidika ni relevantno. Danes lahko z gotovostjo trdimo, da temu
AKTUALNI PODATKI O BRANOSTI TISKANIH MEDIJEV MEDIANA TGI 2022
Prikazani so podatki o branosti vseh tiskanih medijev iz raziskave Mediana TGI Slovenija. Upoštevana je metoda zadnjega branja (recent reading). Raziskava Mediana TGI vključuje tudi
9 OD 10 PREBIVALCEV SLOVENIJE VERJAME, DA PODNEBNE SPREMEMBE PREDSTAVLJAJO RESNO GROŽNJO ČLOVEŠTVU
Objavljamo rezultate svetovne raziskave, v kateri je kot partner WIN International podatke za Slovenijo, Hrvaško in Srbijo prispevala Mediana. Raziskava analizira stališča in mnenja, povezana
GLEDANOST TELEVIZIJE IN VIDEA NA ZAHTEVO MED GENERACIJAMI
Objavljamo nekaj informacij o gledanosti televizije in videa na zahtevo med različnimi generacijami. Ob pojavu novih televizij in drugih ponudnikov video vsebin postaja namreč boj
VISOKA PODPORA OBNOVLJIVIM VIROM ENERGIJE, A NE NA DOMAČEM DVORIŠČU
Oskrba z energijo je v zadnjih treh mesecih eno ključnih vprašanj v državi, ne le zaradi visokih cen energentov in vprašljive dobavljivosti, ampak tudi zaradi
15 % PREBIVALCEV SLOVENIJE SE TEŽKO PREŽIVLJA, SKORAJ POLOVICA PA JE V PRETEKLIH MESECIH ŽE ZMANJŠALA STROŠKE
Objavljamo rezultate svetovne raziskave, v kateri je kot partner WIN International podatke za Slovenijo, Hrvaško in Srbijo prispevala Mediana. Raziskava analizira stališča in mnenja, povezana