Aktualno

Prebivalci Slovenije med najbolj čustveno trdnimi v Evropi
WIN, vodilno svetovno združenje za raziskovanje trga in javnega mnenja, je konec leta 2024 in v začetku leta 2025, v sodelovanju z Inštitutom Mediana v raziskavi Worldviews

Prebivalci Slovenije med najbolj čustveno trdnimi v Evropi
WIN, vodilno svetovno združenje za raziskovanje trga in javnega mnenja, je konec leta 2024 in v začetku leta 2025, v sodelovanju z Inštitutom Mediana v raziskavi Worldviews

Mediana – Rising Future HEKATLON
Le še nekaj dni nas loti do hekatlona, ki ga na Inštitutu Mediana organiziramo v okviru našega trajnostnega projekta Mediana – Rising Future. V hotelu

SKORAJ TRETJINA PREBIVALCEV SLOVENIJE MENI, DA VEČINI PODJETIJ NI MAR ZA KORPORATIVNO DRUŽBENO ODGOVORNOST
V današnji objavi vam predstavljamo podatke o poznavanju pojma korporativna družbena odgovornost ter o percepciji odgovornosti podjetij, ki smo jih v Sloveniji zbrali kot partnerji

SLOVENIJA POD SVETOVNIM IN EVROPSKIM POVPREČJEM: LE 64 % PREBIVALCEV OCENJUJE, DA SO ZDRAVI
V današnji objavi vam predstavljamo podatke o zdravju in življenjskem slogu, ki smo jih v Sloveniji zbrali kot partnerji WIN International. Lorem ipsum dolor sit

AKTUALNI PODATKI O DOSEGIH DRUŽBENIH MEDIJEV MEDIANA TGI 2022
Prikazani so podatki o dosegih prvih 7 družbenih medijev iz raziskave Mediana TGI Slovenija. Upoštevana je obiskanost danes/včeraj. Raziskava Mediana TGI vključuje tudi informacije o

EFFIE DAN RAZISKOVANJA 2023 TUDI Z ZNANJEM MEDIANE
V torek, 21. marca 2023 je Slovenska oglaševalska zbornica v okviru Effie Slovenija 2023 organizirala Effie® dan 2023: Raziskovanje v ozadju učinkovitosti. Dogodek je potekal

JANJA BOŽIČ MAROLT IN MITJA TUŠKEJ PREDSEDNIKA EFFIE SLOVENIJA 2023!
Začenja se enajsta izvedba Effie Slovenija, nagrade za marketinško učinkovitost. Effie Slovenija 2023 bosta vodila Janja Božič Marolt, ustanoviteljica in direktorica Inštituta za raziskovanje trga

V SLOVENIJI JE BILA VSAKA PETA ŽENSKA V PRETEKLEM LETU ŽRTEV NASILJA
Objavljamo rezultate svetovne raziskave, v kateri je kot partner WIN International podatke za Slovenijo, Hrvaško in Srbijo prispevala Mediana. Raziskava analizira enakost priložnosti v karieri,

PODKASTE SPREMLJA ŽE SKORAJ TRETJINA POPULACIJE
Morda bi lahko pred leti rekli, da so bili podkasti nišno orodje, ki z marketinškega vidika ni relevantno. Danes lahko z gotovostjo trdimo, da temu

AKTUALNI PODATKI O BRANOSTI TISKANIH MEDIJEV MEDIANA TGI 2022
Prikazani so podatki o branosti vseh tiskanih medijev iz raziskave Mediana TGI Slovenija. Upoštevana je metoda zadnjega branja (recent reading). Raziskava Mediana TGI vključuje tudi