Aktualno
NAKUPOVANJE DARIL: KAR 80 % PREBIVALCEV SLOVENIJE PO PRAZNIČNIH NAKUPIH
Zakorakali smo v praznični čas, ki s seboj prinaša bleščice, veselje in – seveda – nakupovanje daril! Ugotavljamo, da kar štirje od petih prebivalcev Slovenije
NAKUPOVANJE DARIL: KAR 80 % PREBIVALCEV SLOVENIJE PO PRAZNIČNIH NAKUPIH
Zakorakali smo v praznični čas, ki s seboj prinaša bleščice, veselje in – seveda – nakupovanje daril! Ugotavljamo, da kar štirje od petih prebivalcev Slovenije
15 % PREBIVALCEV SLOVENIJE SE TEŽKO PREŽIVLJA, SKORAJ POLOVICA PA JE V PRETEKLIH MESECIH ŽE ZMANJŠALA STROŠKE
Objavljamo rezultate svetovne raziskave, v kateri je kot partner WIN International podatke za Slovenijo, Hrvaško in Srbijo prispevala Mediana. Raziskava analizira stališča in mnenja, povezana
OPRAVIČILO IN POPRAVEK: POSLUŠANOST RADIJSKIH PROGRAMOV
V novembrski številki MM-a je v rubriki NuMMerični faktor na grafu, ki prikazuje poslušanost radijskih programov v starosti od 26 do 70 let v obdobju
V SLOVENIJI, EVROPI IN NA SVETU VEČINA PREBIVALSTVA KLJUB NEZDRAVIM NAVADAM MENI, DA SO ZDRAVI
Objavljamo rezultate svetovne raziskave, v kateri je kot partner WIN International podatke za Slovenijo, Hrvaško in Srbijo prispevala Mediana. Raziskava analizira stališča in mnenja, povezana
ZAKLJUČNA PRIREDITEV MEDIANA – RISING FUTURE
Sredi oktobra smo v Maxi klubu s poslovnimi partnerji obeležili zaključek prve izvedbe projekta Mediana -Rising Future in 30. obletnico Inštituta Mediana. Na spodnji povezavi
MEDIANA IN MLADI – ZA LEPŠO PRIHODNOST VSEH
Finalisti in žiranti, od leve proti desni: Petra Čadež (Atlantic Grupa), Maja Edelbaher Ebert (finalistka), Miha Mermal (BTC), dr. Urška Tuškej (FDV), Lucija Karnelutti (zmagovalka
SKORAJ POLOVICA PREBIVALCEV SLOVENIJE SE NE NAMERAVA CEPITI S PRILAGOJENIM CEPIVOM PROTI KORONAVIRUSU
Kljub temu, da število primerov okužb s korona virusom narašča, prebivalcem Slovenije pa je na voljo poživitveni odmerek cepiva proti COVID-19, ki je prilagojen tudi
NOVI ČASI – NOVE PRILOŽNOSTI
Spoštovani, sodelovanje prebivalcev Slovenije v spletnih raziskavah predstavlja zelo pomemben del raziskovalnega procesa. Poleg samoizpolnjevanja vprašalnikov na spletu, ki je sodobna metoda zbiranja podatkov, pa
PREBIVALCI SLOVENIJE ZELO OBČUTIJO PODRAŽITVE, SPLOH NA PODROČJU VSAKODNEVNE PORABE
Kar 6 od 10 vprašanih močno občuti podražitve energentov, pogonskih goriv in živil. Zaradi podražitev turističnih storitev bo 39 % vprašanih spremenilo svoje dopustniške načrte.
2021 SPORTO BRANDS
For the 15th time in Slovenia (and 9th in Croatia and Serbia), SPORTO partnered up with Institute Mediana to identify the best sport brands in