Aktualno

Globalna WIN konferenca 2023 v Ljubljani: svetovni trženjski raziskovalci o moči javnega mnenja, umetni inteligenci in kibernetski varnosti
Ljubljana, 2. Junij 2023 – Letna konferenca Insights Fusion, ki jo organizira Svetovno neodvisno združenje za trženjske raziskave (WIN) v sodelovanju z Inštitutom Mediana, bo

Globalna WIN konferenca 2023 v Ljubljani: svetovni trženjski raziskovalci o moči javnega mnenja, umetni inteligenci in kibernetski varnosti
Ljubljana, 2. Junij 2023 – Letna konferenca Insights Fusion, ki jo organizira Svetovno neodvisno združenje za trženjske raziskave (WIN) v sodelovanju z Inštitutom Mediana, bo

SLOVENCI NA DELO GLEDAMO KOT NA SREDSTVO ZA DOSEGO CILJEV, A TUDI OSEBNO IZPOLNITEV IN DOLŽNOST
Kaj je prvi maj in zakaj ga praznujemo? Mednarodni praznik dela praznujemo v 150 državah po svetu, s čimer je eden najbolj razširjenih praznikov sploh.

PREBIVALCI SLOVENIJE SE PRILAGAJAMO RAZVOJU SITUACIJE IZREDNIH RAZMER
Z namenom čimbolj orisati trenutno stanje izrednih razmer, v katerih smo se znašli v Sloveniji, je Mediana v času od 24.3. do 25.3. izvedla raziskavo

SPOŠTUJEMO PRIPOROČILA IN OSTAJAMO DOMA
V okviru raziskave o percepciji trenutne situacije v Sloveniji, smo v sodelovanju s časnikom Delo, panelistom Mediane postavili nekaj vprašanj. Raziskava je bila izvedena 17.3.

KDAJ SPET POLNE ULICE V MESTIH?
V luči trenutne situacije razglašene epidemije v Sloveniji, ko je bolj kot kadarkoli pomembno, da stopimo skupaj (oziroma v tem primeru narazen in ostanemo doma),

AKTUALNI MEDIANA TGI PODATKI O BRANOSTI TISKANIH MEDIJEV
Prikazani so podatki o branosti vseh tiskanih medijev iz raziskave Mediana TGI Slovenija. Upoštevana je metoda zadnjega branja (recent reading). Raziskava Mediana TGI sicer vključuje

KAKO DOJEMAMO SPLETNE OGLASE?
Na Mediani smo oktobra 2019 v sodelovanju z Get Interactive d.o.o. izvedli raziskavo o percepciji spletnih oglasov. Cilji raziskave so bili med splošno javnostjo

JE VAŠA BLAGOVNA ZNAMKA RESNIČNO NAJBOLJŠA?
‘Potrjeno najboljši nakup’, ‘Ponovno med najboljšimi v Sloveniji’, ‘Nadeli ste nam še en laskavi naslov’, ‘Smo najbolj zaupanja vredna znamka v Sloveniji’ in podobno so

MEDIANA MED TOP TRI V SVETU!
Mediana Adria že več kot 20 let izvaja raziskavo TGI v sodelovanju s partnerjem Kantar Media, ki je med največjimi raziskovalnimi hišami na svetu. Decembra

MEDIANA TGI PODATKI O BRANOSTI TISKANIH MEDIJEV
Prikazani so podatki o branosti vseh tiskanih medijev iz raziskave Mediana TGI Slovenija. Upoštevana je metoda zadnjega branja (recent reading). Raziskava Mediana TGI sicer vključuje