
Velikonočna obdarovanja: jugovzhodna Slovenija v vodstvu
Na Mediani smo preverjali, kako v Sloveniji praznujemo veliko noč. Ugotovili smo, da se za ta praznik obdaruje približno četrtina prebivalstva, obstajajo pa precejšnje razlike med
Na Mediani smo preverjali, kako v Sloveniji praznujemo veliko noč. Ugotovili smo, da se za ta praznik obdaruje približno četrtina prebivalstva, obstajajo pa precejšnje razlike med
Na Mediani smo preverjali, kako v Sloveniji praznujemo veliko noč. Ugotovili smo, da se za ta praznik obdaruje približno četrtina prebivalstva, obstajajo pa precejšnje razlike med
Na Mediani smo v sodelovanju z WIN, vodilnim svetovnim združenjem za raziskovanje trga in javnega mnenja ob 28. septembru, Svetovnem dnevu dostopa do informacij, raziskali pogled
V zadnjem obdobju se vse vrti okrog generacije Z – kakšni so mladi, kako ravnati z njimi, katere vrednote so jim pomembne, kako jih vključiti
Prebivalci Slovenije in Hrvaške nakupujemo živila 2 do 3-krat tedensko, najpogosteje v trgovskih verigah, medtem ko prebivalci Srbije nakupujejo dnevno in pogosteje v lokalnih trgovinah,
Dojemanje starosti se razlikuje od posameznika do posameznika. Na Mediani smo ob 11. juniju, ko obeležujemo svetovni dan prebivalstva, v sodelovanju z WIN, vodilnim svetovnim združenjem
Na Mediani smo v sodelovanju z WIN, vodilnim svetovnim združenjem za raziskovanje trga in javnega mnenja, preučili odnos javnosti do okoljskih sprememb in osvetlili pogled na
Objavljamo rezultate svetovne raziskave, v kateri je kot partner WIN International podatke za Slovenijo, Hrvaško in Srbijo prispevala Mediana. Raziskava analizira stališča in mnenja, povezana
Lani je bruto obseg oglaševalskega kolača znašal 1,3 milijarde evrov, kar je za 4 odstotke več kot leta 2022. Leto, ki je za nami, je
Povzetek: Značilnosti uporabnikov Tiktoka med prebivalci Slovenije – največja rast med večjimi družbenimi omrežji v Sloveniji – Tiktok uporabljajo vse generacije – svoje zdravstveno stanje
V začetku leta je WIN, vodilno svetovno združenje za raziskovanje trga in javnega mnenja, v sodelovanju z Inštitutom Mediana raziskoval stališča in prepričanja približno 34
V Marketing Magazinu je objavljen članek KAKO SE POČUTIJO SODOBNE ŽENSKE?. Celoten članek si lahko preberete tu. Naslovna slika: pixabay.com
STOPITE V STIK Z NAMI!
Oglasite se nam s povpraševanjem za trženjske raziskave.
Z veseljem vam bomo pripravili ponudbo po vaši meri.
Likozarjeva 3, 1000 Ljubljana
+386 1 2345 150
mediana@mediana.si
Ulica grada Vukovara 271,
p.p. 279, 10000 Zagreb
+385 1 45 73 040
mediana@mediana.hr
Ulica Koste Glavinića 2,
11000 Beograd, Srbija
+381 11 36 05 200
info@mediana.co.rs
@ 2020 Mediana d.o.o.. Vse pravice zadržane.
Potrebni piškotki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletnega mesta. V to kategorijo spadajo samo piškotki, ki zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne značilnosti spletnega mesta. Ti piškotki ne hranijo nobenih osebnih podatkov.
Vsi piškotki, ki morda niso posebej potrebni za delovanje spletnega mesta in se uporabljajo posebej za zbiranje podatkov uporabnikov z analitiko, oglasi, drugo vdelano vsebino, se imenujejo kot nepotrebni piškotki.