
Velikonočna obdarovanja: jugovzhodna Slovenija v vodstvu
Na Mediani smo preverjali, kako v Sloveniji praznujemo veliko noč. Ugotovili smo, da se za ta praznik obdaruje približno četrtina prebivalstva, obstajajo pa precejšnje razlike med
Na Mediani smo preverjali, kako v Sloveniji praznujemo veliko noč. Ugotovili smo, da se za ta praznik obdaruje približno četrtina prebivalstva, obstajajo pa precejšnje razlike med
Na Mediani smo preverjali, kako v Sloveniji praznujemo veliko noč. Ugotovili smo, da se za ta praznik obdaruje približno četrtina prebivalstva, obstajajo pa precejšnje razlike med
Predsednica in ustanoviteljica Mediane, Janja Božič Marolt, je v najnovejšem Popcastu z voditeljico Žano Vrtačnik spregovorila o pestrem dogajanju na političnem parketu, prihajajočih Evropskih volitvah ter
Bliža se mednarodni dan žensk, 8. marec, zato je tema enakosti spolov pomembnejša kot kadarkoli prej. Čeprav je bil narejen napredek pri doseganju enakosti spolov,
Podatki Mediana TGI razkrivajo, da Generacija Z mladostne energije ne usmerja toliko v gledanje televizije, ampak veliko več časa nameni igranju video iger. Izstopajo pretepaške igre
Na Inštitutu Mediana razmišljamo in delujemo trajnostno. Letos smo se odpovedali praznovanjem in velikim obdarovanjem ter namesto tega pristopili k projektu Ustvarjamo dobro. V projektu sodelujemo
Navedbe raziskave Mediana IBO, ki analizira bruto vrednost oglaševanja, razkrivajo, da je v prvem polletju letošnjega leta (1.1.2023 – 30.6.2023) obseg oglaševanja v vseh medijskih kanalih
Spoštovani, sodelovanje prebivalcev Slovenije v spletnih raziskavah predstavlja zelo pomemben del raziskovalnega procesa. Poleg samoizpolnjevanja vprašalnikov na spletu, ki je sodobna metoda zbiranja podatkov, anketiranje
Trajnostni projekt Mediana – Rising Future Inštitut Mediana organizira že drugo leto. Projekt je namenjen povezovanju mladih, ki jih zanima področje trženjskih raziskav, s trajnostno naravnanimi partnerskimi
Povzetek: Vzorci uporabe družbenih medijev v regiji Adriatic: Čas, preživet na družbenih omrežjih se na populaciji v regiji Adriatic* povečuje Pri generaciji Z se je
Pod okriljem SOZ je nastal nov dokument na področju trajnostnih standardov v oglaševanju »USTVARI SPREMEMBO! Aktivacija briefa kot orodja trajnostnih premikov«. Dokument »Ustvari spremembo!« temelji
Na Razpisni delavnici Effie Slovenija, ki letos deluje pod predsedstvom Janje Božič Marolt in Mitje Tuškeja, je Katarina Košmrlj Muha z Inštituta Mediana predstavila novi,
STOPITE V STIK Z NAMI!
Oglasite se nam s povpraševanjem za trženjske raziskave.
Z veseljem vam bomo pripravili ponudbo po vaši meri.
Likozarjeva 3, 1000 Ljubljana
+386 1 2345 150
mediana@mediana.si
Ulica grada Vukovara 271,
p.p. 279, 10000 Zagreb
+385 1 45 73 040
mediana@mediana.hr
Ulica Koste Glavinića 2,
11000 Beograd, Srbija
+381 11 36 05 200
info@mediana.co.rs
@ 2020 Mediana d.o.o.. Vse pravice zadržane.
Potrebni piškotki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletnega mesta. V to kategorijo spadajo samo piškotki, ki zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne značilnosti spletnega mesta. Ti piškotki ne hranijo nobenih osebnih podatkov.
Vsi piškotki, ki morda niso posebej potrebni za delovanje spletnega mesta in se uporabljajo posebej za zbiranje podatkov uporabnikov z analitiko, oglasi, drugo vdelano vsebino, se imenujejo kot nepotrebni piškotki.