Povzetek: Vzorci uporabe družbenih medijev v regiji Adriatic:
- Čas, preživet na družbenih omrežjih se na populaciji v regiji Adriatic* povečuje
- Pri generaciji Z se je čas izpostavljenosti družbenim medijem v preteklem letu zmanjšal
- Največjo rast med večjimi družbenimi mediji dosega Tiktok
*v raziskavo Mediana TGI Adriatic so vključeni prebivalci Slovenije, Hrvaške, BIH in Srbije
Raziskava Mediana TGI Adria, v kateri sodeluje približno 14.600 anketirancev letno razkriva, da se čas uporabe družbenih medijev med prebivalci Slovenije, Hrvaške, BIH in Srbije na splošno še vedno povečuje.
Podatki po generacijah pa kažejo, da se je izpostavljenost družbenih medijev v minutah začela zmanjševati pri generaciji Z na vseh proučevanih trgih. Generacija Z je začela omejevati uporabo, kar je tudi v skladu s svetovnimi trendi.
V državah Mediana TGI Adria imajo največji doseg Facebook, Instagram in Tiktok. Med temi tremi socialnimi mediji je v prvič v zgodovini na populaciji začela uporaba Facebooka padati. Najbolj pa se je povečala uporaba Tiktoka, in sicer kar za 25% v preteklem letu.