V torek, 21. marca 2023 je Slovenska oglaševalska zbornica v okviru Effie Slovenija 2023 organizirala Effie® dan 2023: Raziskovanje v ozadju učinkovitosti. Dogodek je potekal v živo v Kongresni dvorani Kristalne palače BTC.
V letošnji izvedbi Effie Slovenija razkrivamo ozadje učinkovitosti, katerega velik del je tržno raziskovanje. Različni vidiki tržnega raziskovanja, o katerih smo govorili na Effie dnevu, bodo zagotovo pripomogli k ustvarjanju še boljših in bolj celovitih strategij znamk.
Uvodoma sta udeležence pozdravila Janja Božič Marolt, predsednica Effie Slovenija 2023 in Mitja Tuškej, strokovni direktor Effie 2023, ki sta povzela vsebinska izhodišča letošnje izvedbe Effie in izpostavila pomembnost pridobljenega znanja o tržnem raziskovanju v pripravah na Effie prijave, ki bodo potekale v drugi polovici letošnjega leta.
Program Effie dneva sta otvorila Janja Božič Marolt in Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat in internacionalizacijo ter glavni direktor Atlantic Droge Kolinske.
V pogovoru sta se osredotočila na dosežke Atlantic Grupe, ki je v vseh letih Effie Slovenija prejemnica največjega števila nagrad. Enzo Smrekar pri tem pouarja, da “upravljanje blagovnih znamk ne sme imeti za cilj nagrade, ampak iskreno in čustveno povezavo s svojim potrošnikom”, hkrati pa dodaja, da je nagrada potrditev dobrega dela in daje zagon za nadaljnje delovanje.
Katarina Košmrlj Muha, vodja raziskav na Inštitutu za raziskovanje trga in medijev Mediana, je v odličnem predavanju predstavila pasti zastarelega definiranja ciljnih skupin in možnosti podrobnejšega identificiranja novih z uporabo kakovostnih in objektivno zbranih podatkov.