Kontinuirani
projekti
Uporabljamo uveljavljena orodja, s katerimi spremljamo, merimo in analiziramo različna področja trga.
Mediana TGI (Target Group Index)
Mediana TGI Adria (Target Group Index)
Mediana Sporto brands Adria
Mediana IBO (AdEx)
Mediana RM (Spremljanje poslušanosti radia)
Mediana TGI
(Target Group Index)
Mediana TGI ponuja najbolj natančen in kompleksen opis značilnosti potrošnikov, in sicer o uporabi blagovnih znamk, stališč, njihovih prostočasnih dejavnosti in nakupnih navadah, branosti, poslušanosti, gledanosti in spremljanju drugih medijev, razširjenih socio-demografskih značilnosti
Mediana TGI Adria (Target Group Index)
Mediana TGI Adria omogoča primerjavo ciljnih skupin v regiji za širok spekter izdelkov in storitev. Z enim klikom pridobite primerljive podatke, na podlagi katerih boste prepoznali čezmejne podobnosti in nacionalne razlike. Z Mediana TGI Adria spoznate podrobne značilnosti trgov in porabnikov, najdete nove priložnosti na trgu, izboljšate svoja tržna sporočila in pripravite optimalne medijske rešitve za celotno regijo.
Mediana IBO (AdEx)
Z raziskavo in orodjem Mediana IBO evidentiramo in pregledujemo investicije blagovnih znamk v oglaševanje. Podatki omogočajo evalvacijo in uspešno izvedbo medijskih planov ter primerjavo vložka v oglaševalsko akcijo z njeno uspešnostjo.
Mediana RM (Raziskava poslušanosti radia)
V specializirani raziskavi Mediana RM zbiramo aktualne podatke o poslušanosti vseh radijskih postaj v Sloveniji na reprezentativnem vzorcu. Spremljamo značilnosti radijskih občinstev in podrobnosti o poslušalcih različnih oddaj.
Mediana Sporto brands Adria
Sporto Brands je edino in najvišje priznanje v regiji za športnike, športnice in športne klube v regiji, ki ga že od leta 2006 podeljujemo na Sporto konferenci in temelji na raziskavah moči blagovnih znamk reprezentativnih vzorcev splošnih javnosti v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji. Priznanja Sporto brands prejmejo najmočnješe blagovne znamke med športniki, športnicami in športnimi klubi.
Raziskovalne
metode
Raziskujemo z uporabo
številnih kvalitativnih
in kvantitativnih metod.