Pod okriljem SOZ je nastal nov dokument na področju trajnostnih standardov v oglaševanju »USTVARI SPREMEMBO! Aktivacija briefa kot orodja trajnostnih premikov«. Dokument »Ustvari spremembo!« temelji na treh stebrih »Bolje za okolje«, »Bolje za družbo« in »Bolje za posel«, skozi katere se implementirajo trajnostne zaveze Združenih narodov.
Pri oblikovanju dokumenta, ki bo spodbujal vpetost trajnosti v oglaševalsko industrijo na vseh točkah poslovanja, sta v delovni skupini sodelovala tudi Maša Muster in Dejan Možic z Inštituta Mediana.
Dokument je bil širši javnosti prvič predstavljen na SOZ Akademiji, kjer je kot članica okrogle mize sodelovala tudi Maša Muster.
Na Inštitut Mediana bomo v poletnih mesecih nadaljevali z delom na projektu ter oblikovali inštrument, s katerimi bodo lahko podpisniki trajnostne zaveze SOZ spremljali svoje napredke na področju trajnostnega poslovanja.