Mediana IBO

Mediana IBO je obseg oglaševanja, ki je izražen v bruto vrednosti, katera temelji na vseh evidentiranih oglasih in cenah iz uradnih cenikov medijev pri čemer se ne upoštevajo popusti, posebni kupoprodajni pogoji, ki temeljijo na doseženih občinstvih ali brezplačne objave. Mediana IBO je orodje za učinkovitejše medijsko načrtovanje, optimizacijo in zakup oglasnega prostora.

Evidentiranje, snemanje in analiziranje medijev:

Mediana IBO Evidentiranje, snemanje in analiziranje medijev
Raziskava nudi:

spoznavanje konkurence v medijskem in oglaševalskem prostoru

pridobivanje natančnega vpogleda v bruto vrednost oglaševanja oglaševalcev in njihovih BZ

analizo oglaševanja v medijih

pomoč pri pripravi načrtov oglaševanja v posameznih medijih in zakupu oglasnega prostora

post analize oglaševanja

osnovo za pogajanja z mediji

Prednosti raziskave:

enoten vir zajemanja vseh medijev

enostavna programska oprema, ki omogoča pregledovanje podatkov v vseh medijih po meri posameznika – možnost prilagajanja naročniku

sodelovanje z agencijami, mediji in oglaševalci

poznavanje specifik domačega trga

spremljanje in analiza kreativnih rešitev

asistenca in hitra odzivnost naročnikom

Bruto vrednost oglaševanja skozi leta

Mediana IBO Bruto vrednost oglaševanja skozi leta 1994 do 2022
Mediana IBO Bruto vrednost oglaševanja skozi leta graf