Projekti
Delamaris
Prenovljena podoba
Delamaris je po nasvetu kupcev svoje izdelke povezal z enotno podobo in s tem dosegel, da so postali na trgovskih policah bolj prepoznavni.
Delamaris je ponudnik zdravih in visoko kakovostnih konzerviranih ribjih izdelkov. Za prenovo embalaže so se odločili na podlagi rezultatov izvedenih raziskav. Za boljše razumevanje kupca so najprej opravili raziskavo o percepciji embalaže in blagovne znamke pri slovenskih porabnikih. Kupci so jim nato na fokusnih skupinah svetovali, naj izdelke, ki so bili do tedaj v embalaži različnih barv, povežejo z enotno podobo. Nastala je enotna bela barvna osnova embalaže in vesela ribica kot komunikacijski simbol.
Projekt je rezultat tesno povezanega sodelovanja tržno-raziskovalne organizacije, kreativne agencije in naročnika, v katerem vsi razumejo cilje in kontekst projekta.

Športna loterija – ocena tržnih deležev ponudnikov športnih stav
Cilj tržne raziskave je bil oceniti tržne deleže ponudnikov športnih stav na slovenskem trgu. Natančna ocena prihodkov zakonitega domačega ponudnika, Športne loterije, ki se je povsem približala dejanski višini javno dostopnih podatkov o njihovih prihodkih, je bila odlična osnova za izračun deležev ostalih ponudnikov.

Vzporedne volitve
Že od leta 1997 izvajamo vzporedne volitve in napovedujemo izide predsedniških, parlamentarnih in lokalnih volitev, kot tudi referendumov.

Rezultati aktualnih vzporednih volitev
Parlamentarne volitve (junij 2018)
Vzporedne volitve, velikost vzorca N=10.000, natančna napoved parlamentarne strukture
Volitve v evropski parlament(maj 2014)
Vzporedne volitve, velikost vzorca N=7.966, natančna napoved števila evropskih poslancev glede na kandidatne liste
Predsedniške volitve (november 2012)
Vzporedne volitve natančna napoved izida 1. kroga
Predsedniške volitve (december 2012)
Vzporedne volitve natančna napoved zmagovalca
Aktualno

ČETRTINA PREBIVALCEV SLOVENIJE VERJAME, DA VIRUS KORONAVIRUSA NI NIČ NEVARNEJŠI OD SEZONSKE GRIPE
Na Inštitutu za raziskovanje trga in medijev, Mediana smo ugotavljali, kako prebivalci Slovenije ocenjujejo različne
Sporočilo medijem, 30.10.2020.
INTERPRETACIJA PODATKOV O ZAUPANJU POSAMEZNIKOV
Na Inštitutu za raziskovanje trga in medijev, Mediana smo ugotavljali, komu v zvezi z informacijami

SKORAJ TRETJINA PREBIVALCEV SLOVENIJE MENI, DA SE VLADNI UKREPI PREVEČ OSREDOTOČAJO NA ZDRAVJE IN SO V ŠKODO GOSPODARSTVU
Na Inštitutu za raziskovanje trga in medijev, Mediana smo ugotavljali, kako prebivalci Slovenije vidijo primernost