Projekti

Mediana IBO

Raziskava Mediana IBO meri bruto vrednost oglaševanja, ki temelji na vseh evidentiranih oglasih in cenah iz uradnih cenikov pri čemer se ne upoštevajo popusti, posebni kupoprodajni pogoji, ki temeljijo na doseženih občinstvih ali brezplačne objave. 

V lanskem letu je bruto obseg oglaševalskega kolača znašal 1,3 milijarde evrov. Glede na leto prej tako govorimo o 4 odstotnem povečanju bruto vrednosti oglaševanja v Sloveniji.

Še več podatkov lahko preberete v prispevku *tu*.

Mediana TGI – podatki o branosti tiskanih medijev
 

V okviru projekta Mediana TGI od leta 2000 v Sloveniji spremljamo tudi branost tiskanih medijev. V letu 2022 je bil med prebivalci Slovenije najbolj bran časnik Slovenske novice, med tedniki Nedeljski dnevnik, med mesečniki pa Delo in dom.

Raziskava Mediana TGI vključuje tudi informacije o pogostosti branja za vse tiskane medije, nakupovalnih navadah časnikov, časopisov in revij, ter temah zanimanja v tiskanih medijih za poljubno izbrane ciljne skupine. Te se lahko definirajo glede na življenjski slog, demografijo ali uporabo izdelkov, storitev in blagovnih znamk.

Bolj podrobne podatke o branosti si lahko ogledate v tem prispevku.

Vpliv pandemije Covid 19 na življenje v Sloveniji 

Nacionalni inštitut za javno zdravje je izvajal spletno panelno anketno raziskavo o vplivu pandemije na življenje (SI-PANDA), ki daje vpogled v boljše poznavanje in razumevanje vedenja ljudi v času med in po epidemiji covida-19 v Sloveniji. Raziskava med osebami, starimi med 18 in 74 let, je potekala od 4. decembra 2020, v dvanajstih ponovitvah, enkrat na dva tedna, vsakič na reprezentativnem vzorcu anketirancev v Medianinem spletnem panelu.


Delamaris
Prenovljena podoba

Delamaris je po nasvetu kupcev svoje izdelke povezal z enotno podobo in s tem dosegel, da so postali na trgovskih policah bolj prepoznavni.

Delamaris je ponudnik zdravih in visoko kakovostnih konzerviranih ribjih izdelkov. Za prenovo embalaže so se odločili na podlagi rezultatov izvedenih raziskav. Za boljše razumevanje kupca so najprej opravili raziskavo o percepciji embalaže in blagovne znamke pri slovenskih porabnikih. Kupci so jim nato na fokusnih skupinah svetovali, naj izdelke, ki so bili do tedaj v embalaži različnih barv, povežejo z enotno podobo. Nastala je enotna bela barvna osnova embalaže in vesela ribica kot komunikacijski simbol.

 

Projekt je rezultat tesno povezanega sodelovanja tržno-raziskovalne organizacije, kreativne agencije in naročnika, v katerem vsi razumejo cilje in kontekst projekta. 

Športna loterija – ocena tržnih deležev ponudnikov športnih stav

Cilj tržne raziskave je bil oceniti tržne deleže ponudnikov športnih stav na slovenskem trgu. Natančna ocena prihodkov zakonitega domačega ponudnika, Športne loterije, ki se je povsem približala dejanski višini javno dostopnih podatkov o njihovih prihodkih, je bila odlična osnova za izračun deležev ostalih ponudnikov. 

Natančna ocena porabe sredstev za igre na srečo 

Vzporedne volitve

Že od leta 1997 izvajamo vzporedne volitve in napovedujemo izide predsedniških, parlamentarnih in lokalnih volitev,  kot tudi referendumov.

Rezultati aktualnih vzporednih volitev

Parlamentarne volitve (junij 2018)

Vzporedne volitve, velikost vzorca N=10.000, natančna napoved parlamentarne strukture

Volitve v evropski parlament(maj 2014)

Vzporedne volitve, velikost vzorca N=7.966, natančna napoved števila evropskih poslancev glede na kandidatne liste

Predsedniške volitve (november 2012)

Vzporedne volitve natančna napoved izida 1. kroga

Predsedniške volitve (december 2012)

Vzporedne volitve natančna napoved zmagovalca

Aktualno