Raziskovalne
metode
Odgovore na raziskovalna vprašanja iščemo s pomočjo različnih kvantitativnih in kvalitativnih raziskovalnih metod.
Spletno anketiranje – CAWI / CASI
Etnografske študije
Telefonsko anketiranje – CATI
Namizne raziskave
Osebno anketiranje – PAPI / CAPI
Napredne statistične analize – MaxDiff
Poštno anketiranje
Napredne statistične analize – Conjoint analiza
Spletne skupnosti
Napredne statistične analize – Kano model
Fokusne skupine
Podatkovno rudarjenje
Skrivni nakupi
Grajenje statističnih modelov – Kano model
Metode kvantitativnega
raziskovanja
Spletno anketiranje – CAWI / CASI
Računalniško podprto spletno anketiranje poteka tako, da respondenti izpolnjujejo anketo preko spletnega mesta, ki je posebej zasnovano za ta namen. Enako kot velja za osebno anketiranje, je mogoče tudi pri spletnem anketiranju uporabiti avdio-vizualne pripomočke.
Telefonsko anketiranje – CATI
Računalniško podprto telefonsko anketiranje je eno izmed osnovnih in najpogostejših metod zbiranja podatkov. Za izvedbo tovrstnega anketiranja je potrebna posebna programsko oprema, ki omogoča programiranje vprašalnika v elektronski obliki.
Osebno anketiranje – PAPI / CAPI
Osebno anketiranje uporabljamo za daljše in bolj kompleksno anketiranje, saj tako respondentu lažje obrazložimo tematiko in mu odgovorimo na morebitna vprašanja. Poleg tega je mogoče uporabiti tudi pripomočke kot so slike, vzorci, video in avdio vsebine. Poznamo osebno anketiranje PAPI, kjer anketar zapisuje odgovore na list papirja, in računalniško podprto osebno anketiranje CAPI, kjer anketar odgovore zapisuje v posebej zasnovan računalniški program.
Poštno
anketiranje
Poštno anketiranje poteka tako, da respondent po pošti prejeme anketni vprašalnik in ga sam izpolni ter ga nato po pošti vrne naslovniku, kar je primerno za daljše in vsebinsko zahtevnejše raziskave.
Metode kvalitativnega
raziskovanja
Spletne skupnosti
Znotraj spletne skupnosti udeleženci sodelujejo v diskusiji, izpolnjujejo različne naloge ter prispevajo svoja mnenja in ideje. Spletna skupnost med seboj poveže ljudi najrazličnejših profilov iz različnih krajev. Sodelujoči lahko pri nalogah prispevajo različne tipe materialov (npr. lastne fotografije, video posnetke, relevantne vsebine s spleta), ki obogatijo razumevanje. Opazujemo dejansko vedenje in ne zbiramo le poročanja o vedenju.
Fokusne skupine
Na skupinskih diskusijah se o izbrani temi odvija neformalen pogovor med 6 do 8 udeleženci. Udeležence vodi izkušen moderator, ki je posebej pripravljen za posamezen projekt. Pogovor traja približno 2 uri, udeleženci pa v tem času podajo številne informacije o svojem mišljenju, nazorih in prepričanjih. Vsi udeleženci so naključno izbrani glede na cilje raziskave in se med seboj ne poznajo. Naročnik ima možnost spremljanja fokusnih skupin preko enosmernega ogledala.
Poglobljeni intervjuji
Poglobljeni intervju poteka v obliki sproščenega pogovora o vnaprej določenih temah. Poglobljen intervju je dovolj odprt, da respondentu omogoča osebno izražanje mnenj in videnj. Uporablja se predvsem takrat, ko želimo pridobiti mnenje strokovnjaka glede določene teme ali trendov na izbranem področju ali če želimo zgolj podrobneje spoznati temo pogovora.
Skrivni nakupi
Metoda skrivnega nakupa vam omogoča preverjanje vseh elementov prodajne izkušnje, od urejenosti poslovalnice do znanja in strokovnosti vaših zaposlenih, s čimer lahko izboljšate zadovoljstvo strank.
Etnografske študije
Etnografske raziskave sodijo med najbolj poglobljene metode spoznavanja potrošnikov. Raziskovalec daljši čas preživi na terenu in z opazovanjem ugotovi, kaj ljudje počnejo, ter evidentira ali delajo tisto, kar pravijo, da delajo. Etnograf tako pridobi poglobljeno razumevanje ljudi, organizacij in širšega konteksta, v katerem se nahajajo.
Namizne raziskave
Namizne raziskave so raziskave, ki zajemajo pregled obstoječih oziroma sekundarnih podatkov.
Napredne statistične analize – MaxDiff
MaxDiff analiza nam z večjo objektivno gotovostjo omogoča ocenjevanje pomembnosti elementov, med katerimi se potrošniki odločajo ob nakupu, kot so preferenca blagovne znamke, image blagovne znamke, lastnosti izdelka ali storitve, vsebina oglaševalskih sporočil in podobno.
Napredne statistične analize – Conjoint analiza
S conjoint analizo vam pomagamo prepoznati lastnosti izdelka ali storitve, ki najbolj vplivajo na nakupno odločitev, in z njihovo pomočjo oceniti potencial na trgu ter izdelek ali storitev optimizirati za najvišjo konkurenčnost.
Grajenje statističnih modelov – Kano model
Kano model je učinkovita metoda za oceno kakovosti in konkurenčnosti izdelkov ali storitev. S pomočjo Kano modela prepoznamo vse pomembnejše značilnosti vašega izdelka ali storitve, ki vplivajo na zadovoljstvo vaših strank.
Podatkovno rudarjenje
Podatkovno rudarjenje omogoča avtomatizirano iskanje informacij v množici podatkov. Pomagamo vam pri urejanju baz, razumevanju podatkov in drugih vsebinskih izsledkov, ki lahko močno vplivajo na uspešnost vašega poslovanja.
Raziskovalne
metode
Raziskujemo z uporabo
številnih kvalitativnih
in kvantitativnih metod.