Analizirali smo odziv na oglas blagovne znamke SPAR Slovenija d.o.o., ki so ga ustvarili v sodelovanju s produkcijsko hišo BRIGHT in Agencijo 101.
Odziv na oglas smo merili z inovativnim orodjem ValueFlow ® nizozemskega podjetja Validators | Be in the know, ki smo ga kombinirali s spletno anketo. Omogoča analizo intuitivnega odziva na oglas in daje primerljive rezultate kot nevro-raziskave, a je za anketirance manj zahtevno, podatki pa imajo lahko večjo veljavnost, so bolj verodostojni in objektivni. Omogoča identifikacijo ključnih točk v oglasu in vpogled v razlike med segmenti in skupinami. Je izjemnno učinkovito ter zato ugodnejše in dostopnejše.
Raziskavo smo izvedli na vzorcu 505 prebivalcev Slovenije, starih med 15 in 75 let. Vzorec je bil reprezentativen po spolu, starosti in regiji.
Odziv na oglas nadpovprečen za panogo in za Slovenijo
Odziv na oglas je zelo pozitiven. Pritegnitev doseže pri dobri tretjini, prag pritegnitve je ravno na meji 3 do 4 sekund, ko sicer pozornost upade. Pozornost drži tekom celotnega oglasa. Na oglas so se najbolj pozitivno odzvali mladi, ženske in kupci Spara.
Oglas daje visok vtis naravnosti
80 % oglas dojema kot naraven. Oglas se dobro povezuje s Sparom. Polovica javnosti zavrača tako produkcijo in ne želi, da UI oglasi postanejo standard, 35 % pa se to zdi napredek v oglaševanju.
Oglas zbuja pozitivna čustva in deluje motivacijsko
Oglas zbuja predvsem pozitivna čustva, največ veselje in pričakovanje. Oglas je jasen in razumljiv ter ima razmeroma visok motivacijski potencial. 74 % prebivalcem Slovenije je oglas všeč. Najbolj všečna elementa v oglasu sta kakovost slike in prikaz narave.