V ČASU EPIDEMIJE DO NOVIH SPRETNOSTI, TUDI DIGITALNIH

20210722 digital naslovna

Med epidemijo koronavirusa so se prebivalci Slovenije vseh generacij imeli možnost naučiti novih spretnosti. To so v največji meri (58%) izkoristili pripadniki najmlajše generacije Z, nova znanja pa so osvajali vsi.

V raziskavi Mediana TGI, ki jo je Inštitut Mediana izvajal med julijem 2020 in junijem 2021 je bilo ugotovljeno, da je nove spretnosti pridobivala tudi približno tretjina generacij Y in X, ter več kot četrtina Baby Boom generacije, ki so stari nad 57 let.

GRAF 1: »Koronavirus mi je dal čas, da se naučim novih spretnosti«

20210722 digital Slika 2

Vir: Mediana TGI Slovenia 2021/1-2020/2, N=4.090

Glede na priljubljenost uporabe družbenih omrežij nas je zanimalo, katera so med generacijami najbolj priljubljena, če jih sploh uporabljajo?

Podatki Mediana TGI razkrivajo, da je vsa družbena omrežja razen Linkedina najbolj uporablja generacija Z. Več kot 80% jih najdemo na Facebook-u, Instagram-u in Youtube-u, veliko tudi na aplikaciji Snapchat. To je tudi edina generacija, ki zares uporablja Tiktok.

Vsak deseti uporabnik generacije Y je dnevno na Linkedinu, ti ga uporabljajo v največji meri. Na FB je prisotnih tudi 64% generacije X, ki v primerjavi z mlajšima generacijama veliko manj uporablja Youtube, Instagram, Snapchat in Linkedin. Na Facebook-u pa je tudi že skoraj polovica Generacije Baby boom, od katerih vsak peti uporablja tudi Youtube, vsak 17-ti pa celo Instagram.

GRAF 2: Obiskanost družbenih omrežij danes/včeraj med generacijami

20210722 digital Slika 2

Vir: Mediana TGI Slovenia 2021/1-2020/2, N=4.090

Naslovna slika: pixabay.com

Aktualno